На підтримку нового кліпу Макс Барських запустив масштабний кіночеллендж
На підтримку нового кліпу Макс Барських запустив масштабний кіночеллендж

На підтримку нового кліпу Макс Барських запустив масштабний кіночеллендж

Вже тиждень пройшов після масштабної кінопрем'єри нового відео «Лей, не шкодуй» Макса Барських, а кліп до сих пір продовжують обговорювати в мережі.

За 7 днів роботу встигли подивитися понад 7 мільйонів глядачів в You.

Tube, завдяки чому вона потрапила в топ-5 трендів You.

Tube Music України і Росії, а сам трек зайняв лідируючі позиції по стрімінга цієї ж цифровий майданчики в 10-ти країнах.

Сім з них потрапили в топ-3 (Україна, Грузія, Казахстан - перше місце, Білорусь, Естонія, Латвія - друге місце, Росія - третє місце).

Не стали винятком і радіо досягнення нового треку - сингл «Лей, не шкодуй» очолив чарт найпопулярніших пісень СНД, а лічильник переглядів mood video досяг 7,5 мільйона.

Також вірусне відео Барських в Tik.

Tok принесло артисту 3 мільйони переглядів і понад тисячу Вайн.

Оскільки нова відеоробота Барських зіткана з кіноцітат, образів і персонажів, режисерських прийомів і операторських хуков, що полюбилися артисту з самого дитинства, артист запропонував своїм шанувальникам пройти тест на уважність і знайти ті самі відсилання до легендарних фільмів, які Макс заглядав до дірок.

FM-TV УСІ НОВИНИ УКРАЇНСЬКОЮ ТУТ ALL NEWS IN ENGLISH HERE.

Источник материала
Поделиться сюжетом