McDonald’s та Starbucks розробили багаторазові стаканчики з QR-кодами для відстеження
McDonald’s та Starbucks розробили багаторазові стаканчики з QR-кодами для відстеження

McDonald’s та Starbucks розробили багаторазові стаканчики з QR-кодами для відстеження

Мережа ресторанів швидкого харчування Mc.

Donald’s та мережа кафе швидкого обслуговування Starbucks розробили багаторазові стаканчики з RFID-чіпами або QR-кодами для відстеження.

Над проектом Next.

Gen Cup Challenge - посуду наступного покоління - компанії працювали два роки, передає inspired.

Компанії зосередились не на виборі ідеального матеріалу, а на створенні моделей «розумних» стаканчиків, які будуть повторно використовуватись.

Це означає їх збір, очищення, перерозподіл і цифрове відстеження.

Пілотну версію програми запустять у Mc.

Donald’s та Starbucks, які розташовані у Сан-Франциско і Пало-Альто, Каліфорнія.

Це стане тестом для громадськості: чи будуть споживачі викидати стаканчики у спеціальні місця збору, а не в сміттєві баки.

Крім цього, цифрове відстеження допоможе визначити точки, в яких покупці не повертають стаканчики — в таких місцях компанії встановлять більше пунктів для збору.

Експеримент зі стаканчиками відстежуватимуть відразу два стартапи: Muuse займеться QR-кодами, а Cup.

Club — RFID-чіпами.

Клієнти повинні сканувати ці коди при покупці напою і перед відправкою стаканчика у спеціальний контейнер.

Starbucks Corporation та Mc.

Donald’s Corporation щорічно витрачають кошти на виготовлення мільярдів паперових стаканчиків, більшість з яких вкриті шаром пластику і не непридатні для подальшої переробки.

Ліквідація великих обсягів відходів дозволить компаніям досягти намічених екологічних цілей.

Источник материала
Поделиться сюжетом