"Транспорт скасували вимушено. Але зробили це незграбно"
"Транспорт скасували вимушено. Але зробили це незграбно"

"Транспорт скасували вимушено. Але зробили це незграбно"

На 25 березня в Києві, Чернівцях, Тернополі, Львові, Дніпрі, Черкасах, Ужгороді, Луцьку, Одесі громадським транспортом можуть користуватися тільки працівники лікарень, поліції, аптек, продуктових магазинів, стратегічних підприємств і служб із надзвичайних ситуацій.

Необхідно пред'являти посвідчення.— Перевізники, які мають свій транспорт і водіїв, чимало втратять.

Муніципальний транспорт фінансово повинна підтримати влада, — говорить директор програми "Інфраструктура" Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер, 50 років.

— Транспорт обмежили вимушено.

Але зробили це незграбно.

У Києві спершу закрили підземку й народ масово побіг в автобуси, тролейбуси і трамваї.

Потрібно було спершу запровадити карантин на підприємствах і перевести людей на дистанційну роботу.

А потім усе закривати.

Підвезення медиків на таксі (домовилися про 10 тис.

поїздок службою "Убер", заявили в Міністерстві охорони здоров'я.

— ГПУ.) не працює.

В Одесі, наприклад, кажуть, що домовленості є — і у службі, і в облдержадміністрації.

Але по факту ніхто нікого не возить.

Лікарі добираються, як можуть.

Несерйозне ставлення до обмежень транспорту пов'язане з нашою культурою.

Ми схожі на іспанців та італійців.

Розслаблені, пізно починаємо боятися.— Люди, які вирішили заборонити громадський транспорт — востаннє ним користувалися років 20 тому.

Їздять автомобілями, для яких ситуація покращилася.

Затори все одно є.

Але тепер можна економити в дорозі 15–20 хвилин, — каже експерт із транспортного планування Дмитро Беспалов, 34 роки.— Необхідно було заздалегідь забезпечити проїзд медпрацівникам, продавцям магазинів і аптек.

Можливо, варто було би залучити й метрополітен, підігнати його роботу під їхній графік.

ІТ-спеціалісти могли написати необхідний сервіс, де водії могли би реєструватися, а медпрацівники — лишати прохання про підвіз.

Щоб розробити таку систему дій — потрібна команда і план.

Його не було.

В іноземців є альтернатива — розвинена велосипедна мережа.

У середньому європейському місті велосипедами їздить п'ята час­тина населення.

Там вищий рівень достатку.

Населення може користуватися таксі, за потреби.

Источник материала
Поделиться сюжетом