В цьому році ми збираємося відійти від цієї традиції з поваги до всіх, хто бореться з пандемією COVID-19.

Наша головна мета зараз – допомогти людям, тому давайте збережемо жарти для наступного квітня, який, безсумнівно, буде набагато яскравіше, ніж цей.

Ми вже припинили всі централізовані проекти, присвячені цьому святу, але розуміємо, що всередині команд можуть бути ініціативи, про які нам невідомо.

Будь ласка, перегляньте свої наміри і переконайтеся, що співробітники відмовилися від проведення розіграшів та жартів, які вони могли запланувати раніше», – йдеться в листі Лоррейн Туілхілл.

Варто зазначити, що даний крок не є несподіваним, оскільки через коронавируса в світі склалася дуже напружена обстановка.

Небезпечне захворювання, яке прийняло глобальні масштаби, вже впливає на жителів багатьох країн і продовжить це робити в майбутньому.

Нещодавно було оголошено про те, що компанія інвестує $ 800 млн на підтримку малого і середнього бізнесу, надання рекламних грантів, пожертвувань, кредити і багато іншого.

Поделиться сюжетом
https://m.me/nakolinaperedukrainoy