Телеканали та радіо беруть участь у соціальних ініціативах на підтримку українців під час карантину
Телеканали та радіо беруть участь у соціальних ініціативах на підтримку українців під час карантину

Телеканали та радіо беруть участь у соціальних ініціативах на підтримку українців під час карантину

У зв’язку з пандемією та карантином українські медіа беруть участь у різних соціальних ініціативах на підтримку медиків, підприємців, літніх людей.

Про це повідомляють пресслужби каналів та медіагруп.

Так, Star.

Media підтримала проєкт допомоги літнім людям.

У рамках проєкту кожен небайдужий може оплатити на сайті Rozetka продуктовий набір базових продуктів для людей літнього віку («підвішений» пакет).

Набір коштує 225 гривень і складається з гречки, макаронів, рису, цукру, пшеничної крупи, м’ясних консервів, соняшникової олії, солодощів і туалетного паперу.

Фонд «Життєлюб» розподіляє всі «підвішені» пакети між містами-учасниками.

«Нова пошта» формує та доставляє їх до соціальної служби кожного міста, а соцпрацівники розвозять набори пенсіонерам.

В ефір телеканалів ICTV, СТБ, Новий канал та «Оце» вийшли соціальні ролики, що мають на меті залучити допомогу для пенсіонерів зі всієї України.

Також медіагрупа Star.

Media підтримала проект «Захистимо Україну від COVID-19», який реалізує Українська біржа благодійності з метою забезпечення українських лікарень необхідними засобами для протидії пандемії.

Медіагрупа зняла ролики соціальної реклами, надала ефірні та диджитал-ресурси своїх каналів для збору коштів на підтримку українських лікарів та закладів охорони здоров’я.

До інформаційної кампанії долучились також ведучі та зірки каналів Star.

Media, закликавши підтримати проект у соціальних мережах.

Зібрані кошті будуть направлені на купівлю захисних костюмів та респіраторів для лікарів, гематологічних аналізаторів крові, аналізаторів газів та електролітів у крові і витратних матеріалів для них.

Також планується закупівля й інших апаратів, матеріалів та засобів особистого захисту.

«Від початку пандемії Star.

Media робить усе можливе, щоб убезпечити здоров’я наших громадян та сприяти максимальному дотриманню крантину.

Ми використовуємо весь наш інформаційний ресурс щоб донести інформацію про необхідні превентивні заходи, закликати до дотримання заходів безпеки та надаємо найбільшу квоту для розміщення соціальних роликів серед українських мовників», – каже Михайло Царьов, генеральний директор Star.

Телеканал «1+1» вирішив передати гроші від голосування та продажу реклами під час суперфіналу «Голосу країни-10» на підтримку українських медиків, які рятують життя хворих на COVID-19.

Для них придбають захисні костюми, респіратори та інше обладнання, якого зараз не вистачає для захисту здоров’я лікарів.

Ще один канал групи «1+1 медіа», «Плюс.

Плюс», на замовлення МОЗ України та Товариства Червоного Хреста України, підготував анімаційний ролик про те, як провести карантин з користю.

У ролику зібрані такі поради для дітей як: підтримуй близьких через інтернет або телефоном; знищуй мікроби – допоможи батькам прибратися вдома; дай батькам можливість трошки відпочити; щодня дізнавайся щось цікаве та розповідай друзям; бути розумником круто – вчасно роби домашні завдання; щодня роби зарядку та пий багато води.

Також «Плюс.

Плюс» випустив в ефір серію роликів про те, як поводити себе дітям, щоб не заразитись коронавірусом та серію зарядок для дитячої активності вдома.

Крім цього канал підготував анімаційну зарядку для дітей та дорослих.

Радіо «Київ FM» вирішило підтримати під час кризи малий та середній бізнес.

На сторінці радіостанції у Facebook підприємці можуть заповнити анкету з інформацією про свої проєкти, а радійники розкажуть про їхній бізнес в ефірі безкоштовно.

«Медіа Група Україна» з 13 квітня запустила на телеканалі «Індиго TV» освітній серіал «Диджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту».

Це спільний проєкт Міністерства цифрової трансформації України, Фонду Ріната Ахметова та ФК «Шахтар».

Уроки проводять гравці футбольного клубу «Шахтар» — капітан команди Андрій Пятов і захисник Сергій Кривцов.

На глядачів чекає демонстрація присідань та випадів, планки, віджимання, бігу на одному місці, йоги, стрибків, вправ на прес, набивання м'яча тощо.

Також у серіалі взяли участь зірки шоу «Мамахохотала» на телеканалі НЛО TV Олег Маслюк і Євген Янович.

Транслюють 12 телеканалів: «Плюс.

Плюс», «112 Україна», News.

One, «Піксель», ZIK, «УНІАН ТБ», «Індіго», «Рада», «UA: Культура», «UA: Перший», М1 та 5 канал, а також телеканал «Дом» (для учнів з окупованих територій), медіасервіс Megogo та Oll.

Школярі також зможуть дивитися ці уроки у Facebook та You.

Над проєктом працює збірна команда медіафахівців – фрілансери, працівники телеканалів СТБ, «1+1», Новий канал, «Інтер», ICTV, «Україна» та продакшн-студій Patriot, «Квартал 95» та «Мамахохотала».

Ілюстрація: bbc.

Теги по теме
Коронавирус Новости Рынок
Источник материала
loader
loader