Національна асоціація медіа закликала Концерн РРТ запровадити знижки на час карантину. Концерн не готовий
Національна асоціація медіа закликала Концерн РРТ запровадити знижки на час карантину. Концерн не готовий

Національна асоціація медіа закликала Концерн РРТ запровадити знижки на час карантину. Концерн не готовий

Національна асоціація медіа закликала Концерн РРТ запровадити знижки на час карантину. Концерн не готовий - Фото 1

Національна асоціація медіа (НАМ) закликає державний Концерн радіомовлення, радіозв'язку і телебачення запровадити особливі умови надання телекомунікаційних послуг на час обмежувальних заходів карантину.

Про це повідомляє пресцентр асоціації.

«Витрати на оплату послуг операторів зв’язку є другою за розміром статтею видатків ефірних телекомпаній та радіостанцій після оплати праці.

Основним джерелом доходу для покриття цих видатків є реклама, обсяг якої значно скоротився через тимчасове припинення діяльності багатьох підприємств та сповільнення економіки, спричинене пандемією коронавірусної хвороби COVID-19», - пояснює НАМ.

Саме тому більшість телерадіоорганізацій, особливо в регіональній та місцевій категоріях мовлення, через це були змушені відправити творчі колективи у відпустку без збереження заробітної плати і наразі готуються до скорочення штатів.

Значний відсоток компаній залишили працювати лише служби новин.

Асоціація звертає увагу на те, що видатки на телекомунікаційні послуги під час карантину сягають до 70% загального обсягу витрат телерадіоорганізацій.

Тому приватні компанії, що забезпечують трансляцію сигналу телерадіокомпаній у багатьох містах, переважно врахували складність нових обставин і запровадили тимчасові знижки на рівні 40-50%.

«Проте Концерн РРТ та його представництва лише в деяких регіонах пішли назустріч мовникам та частково зменшили потужність передавачів.

Відсутність централізованого рішення керівництва концерну щодо запровадження спеціальних умов співпраці з мовниками на час карантину дає підстави більшості філій відмовляти у зміні умов договорів з телерадіоорганізаціями, - йдеться у повідомленні НАМу.

- Така позиція виглядає особливо необґрунтованою, зважаючи на те, що, на відміну від приватних операторів зв’язку, ДП "Концерн РРТ" входить до переліку стратегічних підприємств, які не можуть бути відключеними від електропостачання.

Як наслідок, зростає фінансовий тиск на мовників, вони накопичують борги, що можуть критично дестабілізувати фінансове становище.

В подальшому це може призвести до закриття значної кількості місцевих та регіональних мовників, підвищення фінансової залежності від власників та зростання лояльності телерадіокомпаній, що продовжать діяти, до медіакорупції».

Саме тому НАМ закликає керівництво Концерну РРТ невідкладно прийняти рішення про запровадження спеціального порядку співпраці з мовниками на час карантину, а саме:.

запровадження з 1 квітня та впродовж трьох місяців після закінчення карантинних заходів тимчасових знижок на телекомунікаційні послуги та послуги з роздачі цифрових потоків для загальнонаціональних ефірних наземний мовників і провайдерів програмних послуг, що використовують радіочастотний ресурс на рівні не нижче 30%;.

запровадження з 1 квітня та впродовж трьох місяців після закінчення карантинних заходів тимчасових знижок на телекомунікаційні послуги та послуги з роздачі цифрових потоків для регіональних та локальних ефірних наземний мовників, а також для операторів телекомунікацій регіональних та локальних мультиплексів на рівні не нижче 40%;.

забезпечення можливості для телерадіоорганізацій за заявою тимчасово зменшувати потужності передавачів та скорочення часу мовлення з відповідним пропорційним зменшенням вартості телекомунікаційних послуг.

Також асоціація просить Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики та Кабінет Міністрів України звернути увагу на проблему неспроможності телерадіоорганізацій сплачувати за телекомунікаційні послуги під час обмежувальних заходів, пов’язаних з пандемією коронавірусної хвороби COVID-19, та сприяти діалогу між мовниками та Концерном РРТ для її вирішення.

Генеральний директор Концерну РРТ Сергій Мікрюков на запитання «Детектора медіа», чи готовий Концерн надавати знижки регіональним каналам на час карантину, зазначив: «До нас зверталися мовники та провайдери.

Але справа в тому, що ми теж не маємо підтримки.

Ми госпрозрахункове підприємство та не отримуємо дотацій від держави.

Крім цього, ми ще виплачуємо дивіденди держави зі свого прибутку.

Водночас послуги з обслуговування обладнання мають свою собівартість.

Через карантин витрати на обслуговування мережі тільки зросли.

Свій персонал ми маємо возити втівками, вживати заходи для захисту співробітників та обробки приміщень.

До того ж, частина колективу вимушено пішла у відпустки, і їм треба сплачувати відпускні.

Тому якщо я даватиму знижки партнерам, тоді ми вийдемо на збитковість.

А цього допустити я не можу».

Також пан Мікрюков додав, що він запропонував компаніям скоротити витрати на мовлення, зменшивши потужність передавачів або скоротивши години мовлення (якщо вдасться це погодити з Нацрадою): «На ці кроки ми готові піти, але просто надавати знижки ми не можемо».

Також Рада з питань свободи слова та захисту журналістів при Президентові України запропонувала, в числі заходів для підтримки медіа під час карантину, зменшення тарифів Концерну РРТ на 40% на період дії карантину.

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader