/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fb61ffdf70343a65080fb75ef4e469ef6.png)
Вартість проїзду в маршрутках може зрости: які наслідки тривалого простою транспорту
Сергій Волошин водить маршрутку Кропивницьким вже три роки.
Розповів 24 каналу, що отримував "мінімалку", проте на життя вистачало.
Карантин змінив усе.
Тепер з колегами вже місяць у неоплачуваній відпустці.
Утім, місцева влада не в кращому становищі, адже коштів на відшкодування витрат у бюджеті немає.
Зараз у Кропивницькому працює лише комунальний транспорт і той за перепустками.
У Львові маршрутки у режимі спецперевезень ще потроху катаються.
Утім, перевізники кажуть, з останніх сил.
Фактично, це вже третій тиждень і кожного разу ми не можемо зібрати кошти навіть на паливо.
Не говорячи вже про зарплату водіям,.
– заявив голова правління АТП-14630 Ігор Самардак.
"Наші ресурси вже вичерпані, автобуси навіть нема за що ремонтувати", – директор підприємства "Успіх-БМ" Юрій Мельник.
Львів робить ставку на комунальний транспорт.
Там нині працює тільки половина водіїв, але після карантину обіцяють повноцінне повернення до роботи.
"Зараз місто планує закупити 100 великих нових автобусів і у нас буде дуже велика потреба у нових водіях", – додав начальник Львівського міського управління транспорту Орест Олеськів.
А от чи вийдуть приватні перевізники з карантину у тому ж вигляді – питання складне.
При чому стосується це усієї України.
Нам доведеться знов ж таки починати з непопулярних рішень.
Це і тарифна політика, її перегляд, і владі, на моє переконання, треба задуматися про компенсацію пільгових перевезень,.
– заявив голова Асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка.
Про це кажуть і експерти.
Мовляв, ціна проїзду у приватних перевізників може підскочити – захочуть відбити тривалий простій.
Це ж стосується і Києва.
Столиця, яку взагалі важко уявити без маршруток, скоріш за все не побачить і половини від їх кількості докарантинного періоду.
А от чи витримає комунальний транспорт таке навантаження – невідомо.
Тим часом, коли громадський транспорт повноцінно повернеться на українські дороги – сказати важко.
В уряді кажуть, запускати перевізників планують поступово і не раніше другої половини травня.
Що відомо про роботу транспорту в Україні?У період карантину міжміське і міжрегіональне транспортне сполучення практично повністю припинене.
Міський транспорт тимчасово не їздить у деяких містах, втім у більшості він таки працює, але з доволі жорсткими обмеженнями.
Наприклад, метро не працює взагалі, а от маршрутки, трамваї, тролейбуси тощо мають жорсткі обмеження щодо кількості людей, які можуть користуватися транспортом.
Подекуди це можуть бути навіть лише конкретні категорії громадян.
Які карантинні обмеження діють в Україні / інфографіка 24 каналу.

