Про це вона сказала під час спільної дискусії із головною редакторкою української редакції Всесвітньої служби «Голос Америки» Мирославою Ґонґадзе заступницею головного редактора hromadske Настею Станко.
«90% наших доходів – вони йдуть саме від реклами.
Це Ad.
Sense, це нативна реклама і це банерна реклама.
Sense, у нас виросла відвідуваність у 2 раза.
При цьому ми заробили навіть менше, тому що вартість клику зменшилась: люди не дуже хочуть рекламуватись на сайтах, де пишуть постійно про коронавірус, а не писати ми не можемо.
А 10% - це грантові кошти, які йдуть на розвиток Школи політичної журналістики, Школи економічної журналістики "Української правди"», - зазначила Севгіль Мусаєва.
Вона додала, що не є прихильником введення paywall, тому що у кризові ситуації люди мають мати вільний доступ до інформації.
«Більш важливим питанням зараз є побудова спільноти.
Коли читач розділяє цінності медіа, цікавиться тим, що відбувається у редакції.
Спільнота "Української правди" передбачає запуск трьох рівнів участі в ній, це побудова саме горизонтальних зв’язків із аудиторією, що вже роблять західні медіа.
Ми орієнтуємось на модель The Guardian.
Спільнота у нього є однією з найбільших у світі», - додала головна редакторка.
Вона також розповіла що спільнота матиме три рівні - вони означатимуть, наскільки читач буд включений у процес.
Це передбачає надання додаткових функцій, послуг.
Впроваджувати цей проєкт у виданні планують після карантину.
Раніше інтернет-видання «Українська правда» оновило дизайн сайту.
Про 20-тирічну історію видання, Павла Шеремета, про молоді обличчя «УП», нову модель монетизації тощо - читайте тут.