Білоруський МАЗ показав свій перший електробус із запасом ходу 300 км
Білоруський МАЗ показав свій перший електробус із запасом ходу 300 км

Білоруський МАЗ показав свій перший електробус із запасом ходу 300 км

Перший електробус МАЗ 303Е10 з низьким рівнем підлоги побачив світ.

Каркас електробуса виготовлений з труб стійкою до корозії сталі зі спецпрофілів, а панелі – з алюмінію та пластика, що дозволить уникнути серйозного ремонту.

МАЗ 303Е10 обладнали акумулятором з високою ємністю – 412 А•ч та тривалим терміном служби.

Запас ходу близько 300 км.

Заряджати батареї можна від автономного трансформатора на 380 вольт або на спеціально обладнаних станціях з роз’ємом CCS2 Combo.

Для зарядки при максимальному струмі необхідно до 4 годин.

Електробус був створений на базі автобуса третього покоління МАЗ 303, однак з максимальною уніфікацією по вузлах, агрегатах, елементам облицювання та електросистем.

Розміри представленої моделі наступні: довжина – 12,43 м, ширина – 2,55 м, а висота – 3,3 м.

Пасажиромісткість електробуса – понад 70 пасажирів в салоні, з них 30 – на сидіннях.

Ще 14 місць передбачено в безбар’єрній зоні.В салони встановлена безконтактна система протизаземлення та висувною апареллю для людей на інвалідних візках.

Всі ряди сидінь оснащені USB-портами, що дозволяє заряджати в дорозі смартфони та планшети.

Також в електробусі є електричне опалення, що робить його повністю екологічним.

Кондиціонер працює як на обігрів, так і на охолодження.

Водійське місце обладнане цифровою панеллю приладів.

На екрані відображаються дані з датчиків дощу, світла, систем безпеки ECAS і EBS.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Solaris створила ще один автобус з нульовим рівнем викидів.

За матеріалами: maz.

Источник материала
loader
loader