У четвер, 4 червня, у роботі онлайн-банкінгу "Приват24" стався збій. Українці не можуть увійти в мобільний додаток. При спробі зайти в особистий кабінет, користувачам видає помилку.
Новина доповнюється...
Як повідомляв УНІАН, 23 квітня у роботі онлайн-банкінгу "Приват24" стався збій. Зокрема, виникли труднощі під час проведення платежів у мобільному додатку та на сайті.
Кількість та обсяги банківських операцій через додаток онлайн-банкінгу Privat24 за перший тиждень карантину збільшилися на 27%. Водночас кількість клієнтів, що обслуговуються в оффлайн банківської мережі, скоротилася на 30-70% залежно від регіону.
Довідка УНІАН. «ПриватБанк» (м. Дніпро) працює на ринку України з 1992 року і є найбільшим банком за обсягом активів. Банк знаходиться у власності держави з грудня 2016 року.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram