Активісти ГО "Стоп корупції" "припливли" до транспортного Комітету Верховної Ради України у надувному човні та з рятувальним кругом.
У такий спосіб звертаються до депутатів з вимогою звернути увагу на ситуацію, що склалася навколо Українського Дунайського пароплавства, а також щодо бездіяльності профільного міністра Владислава Криклія з цього питання.
Протести громадськості тривають кілька тижнів.
Активісти наголошують: новий в.
голови Правління Українського Дунайського пароплавства Олексій Хомяков знищує УДП.
Мітингувальники вимагають від членів транспортного комітету Верховної Ради провести перевірку щодо конфлікту інтересів керівництва УДП, а також захистити інтереси держави і співробітників пароплавства.
"Українське Дунайське пароплавство - останнє пароплавство, яке залишилося в державній власності - під загрозою знищення!.
За 3 місяці роботи в.
Голови Правління УДП Олексій Хомяков відзначився:.
- знищенням ключового Департаменту УДП - служби експлуатації флоту;.
- втратою тендерів на третину річного обсягу вантажоперевезень цього року;.
- приховуванням результату аудиту, а саме - реальної кількості суден флоту;.
- звільненням незгодних;.
- затримкою зарплат на 2-3 місяці;.
- накопиченням боргів пароплавства (майже 3 000 000 грн).
- сам Хомяков збагатів на 3 000 000 (судячи з декларації).
Причому 5 000 000 грн він тримає готівкою "під матрацом", - зазначають учасники акції.
"У команді Хомякова - Андрій Кравцов, його фірми заборгували пароплавству 5 000 000 гривень.
Є інформація, що він веде комерційну діяльність на території Росії та Криму.
Олександр Кравченко - вже працював в УДП, був замішаний у гучному корупційному скандалі, перебуває під слідством, а УДП втратило 49% акцій дочірньої компанії в Німеччині.
Павло Яценко - заступник з безпеки в УДП, раніше займався "кришуванням" залізничної мафії", - додають організатори.
Раніше активісти звертались до міністра інфраструктури з вимогою оприлюднити результати аудиту УДП та звільнити в.
Голови Правління Хомякова.
Вони вдалися до такого кроку через те, що на підприємстві створилася критична ситуація: не виплачували заробітну платню, а судна розпродавали дешевше, ніж за ціною брухту.
Після цього Зеленський наголосив на необхідності провести аудит.
Серед фахівців галузі почали ширитися чутки, що аудит вже відбувся та є його результати, в яких нібито можна знайти багато чого цікавого - наприклад, хитромудрих корупційних схем.
Однак є підозри, що комусь вигідно приховувати цю інформацію.
Минулого тижня під час масової акції протесту Генеральний директор Директорату річкового та морського транспорту Ярослав Ілясевич заявив, що міністр інфраструктури Владислав Криклій розглядає питання, пов’язані з керівництвом Українського Дунайського пароплавства.
"Стоп корупції" та інші громадські організації зверталися до міністра інфраструктури Владислава Криклія, Президента України, Прем’єр-міністра та народних депутатів з проханням звернути увагу на безглузду кадрову політику керівника Українського Дунайського пароплавства та знищення ним ключових підрозділів пароплавства.
Активісти ГО "Стоп корупції" "припливли" до транспортного Комітету Верховної Ради України у надувному човні та з рятувальним кругом.
У такий спосіб звертаються до депутатів з вимогою звернути увагу на ситуацію, що склалася навколо Українського Дунайського пароплавства, а також щодо бездіяльності профільного міністра Владислава Криклія з цього питання.
Протести громадськості тривають кілька тижнів.
Активісти наголошують: новий в.
голови Правління Українського Дунайського пароплавства Олексій Хомяков знищує УДП.
Мітингувальники вимагають від членів транспортного комітету Верховної Ради провести перевірку щодо конфлікту інтересів керівництва УДП, а також захистити інтереси держави і співробітників пароплавства.
"Українське Дунайське пароплавство - останнє пароплавство, яке залишилося в державній власності - під загрозою знищення!.
За 3 місяці роботи в.
Голови Правління УДП Олексій Хомяков відзначився:.
- знищенням ключового Департаменту УДП - служби експлуатації флоту;.
- втратою тендерів на третину річного обсягу вантажоперевезень цього року;.
- приховуванням результату аудиту, а саме - реальної кількості суден флоту;.
- звільненням незгодних;.
- затримкою зарплат на 2-3 місяці;.
- накопиченням боргів пароплавства (майже 3 000 000 грн).
- сам Хомяков збагатів на 3 000 000 (судячи з декларації).
Причому 5 000 000 грн він тримає готівкою "під матрацом", - зазначають учасники акції.
"У команді Хомякова - Андрій Кравцов, його фірми заборгували пароплавству 5 000 000 гривень.
Є інформація, що він веде комерційну діяльність на території Росії та Криму.
Олександр Кравченко - вже працював в УДП, був замішаний у гучному корупційному скандалі, перебуває під слідством, а УДП втратило 49% акцій дочірньої компанії в Німеччині.
Павло Яценко - заступник з безпеки в УДП, раніше займався "кришуванням" залізничної мафії", - додають організатори.
Раніше активісти звертались до міністра інфраструктури з вимогою оприлюднити результати аудиту УДП та звільнити в.
Голови Правління Хомякова.
Вони вдалися до такого кроку через те, що на підприємстві створилася критична ситуація: не виплачували заробітну платню, а судна розпродавали дешевше, ніж за ціною брухту.
Після цього Зеленський наголосив на необхідності провести аудит.
Серед фахівців галузі почали ширитися чутки, що аудит вже відбувся та є його результати, в яких нібито можна знайти багато чого цікавого - наприклад, хитромудрих корупційних схем.
Однак є підозри, що комусь вигідно приховувати цю інформацію.
Минулого тижня під час масової акції протесту Генеральний директор Директорату річкового та морського транспорту Ярослав Ілясевич заявив, що міністр інфраструктури Владислав Криклій розглядає питання, пов’язані з керівництвом Українського Дунайського пароплавства.
"Стоп корупції" та інші громадські організації зверталися до міністра інфраструктури Владислава Криклія, Президента України, Прем’єр-міністра та народних депутатів з проханням звернути увагу на безглузду кадрову політику керівника Українського Дунайського пароплавства та знищення ним ключових підрозділів пароплавства.