Через кодування в Україні супутникові оператори можуть втратити 700 тисяч домогосподарств — Онно Зонневельд
Через кодування в Україні супутникові оператори можуть втратити 700 тисяч домогосподарств — Онно Зонневельд

Через кодування в Україні супутникові оператори можуть втратити 700 тисяч домогосподарств — Онно Зонневельд

Через кодування в Україні супутникові оператори можуть втратити 700 тисяч домогосподарств — Онно Зонневельд - Фото 1

Через кодування сигналу каналів українських медіагруп на супутнику супутникові оператори можуть втратити в Україні 700 тисяч домогосподарств.

«Думаю, ми втратимо близько 700 тисяч домогосподарств.

Тобто в Україні буде не 4,5 млн DTH-домогосподарств, а 3,8 млн.

Можливо, навіть 3,4 млн.

Далі потенціал платного супутникового мовлення, цитуючи Ярослава Пахольчука (генеральний директор «1+1 медіа».

- ДМ), - 600-700 тис.

абонентів», - сказав пан Зонневельд.

Втім, на його думку, це незначна втрата для бізнесу SES.

«Ми продовжуємо продавати, як і продавали.

Тут нічого не змінюється.

Звісно, постраждає наше пряме охоплення українських домогосподарств через супутник.

Але це не вплине на наш бізнес.

Кодування зміцнює телебачення як бізнес.

А це для нас добре.

Це дає нам стабільність», - пояснив він.

Онно Зонневельд вважає, що потенціал для ринку платного телебачення ще є й абоненти переходитимуть у цей сегмент, але це буде повільне зростання.

За його словами, українці «неохоче прибирають свої тарілки» і переважно дивляться медіагрупи через цифровий ефір Т2, а решту каналів - через відкритий супутник.

Зокрема, після кодування 70% супутникових абонентів залишилися з безкоштовним супутником і не перейшли на платний супутник або на інші типи прийому сигналу.

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader