Через кодування сигналу каналів українських медіагруп на супутнику супутникові оператори можуть втратити в Україні 700 тисяч домогосподарств.
«Думаю, ми втратимо близько 700 тисяч домогосподарств.
Тобто в Україні буде не 4,5 млн DTH-домогосподарств, а 3,8 млн.
Можливо, навіть 3,4 млн.
Далі потенціал платного супутникового мовлення, цитуючи Ярослава Пахольчука (генеральний директор «1+1 медіа».
- ДМ), - 600-700 тис.
абонентів», - сказав пан Зонневельд.
Втім, на його думку, це незначна втрата для бізнесу SES.
«Ми продовжуємо продавати, як і продавали.
Тут нічого не змінюється.
Звісно, постраждає наше пряме охоплення українських домогосподарств через супутник.
Але це не вплине на наш бізнес.
Кодування зміцнює телебачення як бізнес.
А це для нас добре.
Це дає нам стабільність», - пояснив він.
Онно Зонневельд вважає, що потенціал для ринку платного телебачення ще є й абоненти переходитимуть у цей сегмент, але це буде повільне зростання.
За його словами, українці «неохоче прибирають свої тарілки» і переважно дивляться медіагрупи через цифровий ефір Т2, а решту каналів - через відкритий супутник.
Зокрема, після кодування 70% супутникових абонентів залишилися з безкоштовним супутником і не перейшли на платний супутник або на інші типи прийому сигналу.