Пейволи та клуби читачів поки що не є одними з основних джерел доходу якісного медіа, - Галина Петренко
Пейволи та клуби читачів поки що не є одними з основних джерел доходу якісного медіа, - Галина Петренко

Пейволи та клуби читачів поки що не є одними з основних джерел доходу якісного медіа, - Галина Петренко

Пейволи та клуби читачів поки що не є одними з основних джерел доходу якісного медіа, - Галина Петренко - Фото 1

Коштів, які інтернет-видання зараз збирають за рахунок пейволів та клубів читачів, не вистачить, щоб стати основним джерелом доходів якісного медіа.

Про це сказала Галина Петренко, журналіст, директор ГО «Детектор медіа», 9 липня під час онлайн-обговорення «Медіа та COVID-19: помилки, успіхи, нові виклики та нові можливості».

«Якщо говорити про Ліга.

net та НВ, то за моїми підрахунками на місяць вони можуть зібрати до 200-300 тисяч гривень.

Це далеко від того, щоб стати основним джерелом доходів», - сказала вона.

Але при цьому Галина вважає ці процеси позитивним трендом, який прискорила коронакриза.

«Зараз увесь ринок напрацьовує експертизу, щоб монетизувати аудиторію додатковими шляхами», - додала вона.

За її словами великі медіа також потерпають і перелаштовують роботу.

Теги по теме
Коронавирус Новости пандемия Рынок
Источник материала
loader
loader