Днями на сайті Київської міської ради з’явилась петиція із закликом заборонити маршрутки у столиціта збільшити кількість рухомого складу муніципального громадського транспорту. 

На що нарікають кияни та чи зникнуть маршрутки зі столичних доріг — у сюжеті Сніданку з 1+1.

Підписало петицію майже дві тисячі людей із десяти тисяч потрібних. До кінця строку збору голосів є ще 60 днів. 

В одному з пунктів петиції йшлося про поганий технічний стан маршруток. “Сніданок” на напередодні вже поспілкувався з пасажирами та дізнались, задоволені вони якістю послуг чин ні. Слід зауважити, що багато нарікає на бруд у салоні, поламані крісла, поганий технічний стан та відсутність ввічливості водіїв.

Важливим пунктом петиції було те, що в маршрутки зазвичай набивається дуже багато пасажирів, а під час пандемії про якусь дистанцію між ними говорити марно. Чи дезінфікують маршрутки ми не бачили, проте самі водії запевняють, що з цим усе суворо. За їхніми словами, санітарну обробку роблять і зранку, і ввечері. 

Слід зауважити, що тема маршруток для Києва не нова. Міністр інфраструктури Владислав Криклій пропонував замінити маршрутки комфортабельними автобусами.

Відео Чи задоволені кияни маршрутками й чи можуть їх взагалі заборонити

Днями на сайті київської міської ради з’явилась петиція із закликом заборонити маршрутки в столиці, та збільшити кількість рухомого складу муніципального громадського транспорту. Підписало петицію майже 2 тисячі людей із 10 тисяч потрібних і до кінця строку збору голосів є ще 60 днів! В одному з пунктів петиції йшлося про поганий технічний стан маршруток! Наш кореспондент Олександр Чередніченко напередодні вже поспілкувався з пасажирами та дізнався, чи задоволені вони якістю послуг. 

Радник міського голови Києва Максим Бахматов розповів про кілька критеріїв для нового транспорту, який має з'явитись у містах. "Треба трансформувати маршрутки у пристойний засіб пасажирського транспорту. Це має бути безпечно, комфортно, екологічно, регулярно. Безготівково – це важливо. Ми будемо підштовхувати власників маршрутних таксі до трансформації у звичайні безпечні великі автобуси. Це буде нормальна європейська практика", - каже він.

Поки що позбутись маршруток складно. Щороку вони перевозять мільйони пасажирів і курсують за напрямками, куди великий громадський транспорт не доїжджає. 

Наразі якоїсь чіткої дати вирішення питання зі столичними маршрутками немає. Натомість є чимало проблем, через які ми постійно повертаємось до цієї теми. Приміром, ледь щотижня з'являються відео про те, в якому стані автобуси, і що з ними трапляється просто під час поїздок. Наприклад, у мережі можна побачити, як у Дніпрі маршрутки миють просто з калюжі на узбіччі, а ще водіям частенько стає нудно під час поїздом містом, а тому вони  інколи грають в ігри. 

Чи збере петиція потрібну кількість голосів і чи зверне на неї увагу міська влада, будемо слідкувати.

Источник
Оригинальная версия
Поделиться сюжетом
https://m.me/nakolinaperedukrainoy