«UA: Перший» увійшов до ТОП-20 телеканалів за аудиторією 18+
«UA: Перший» увійшов до ТОП-20 телеканалів за аудиторією 18+

«UA: Перший» увійшов до ТОП-20 телеканалів за аудиторією 18+

«UA: Перший» увійшов до ТОП-20 телеканалів за аудиторією 18+ - Фото 1

Частка «UA: Першого» сягнула показника 0,97%.

Це дозволило каналу піднятися на дві позиції та увійти до ТОП-20 телеканалів за аудиторією 18+ (вся Україна), повідомляє пресслужба Суспільного з посиланням на дані ТВ-панелі, які належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — Комунікаційний Альянс та представлені UA: Перший.

Дані наведено для аудиторій 18+ за показниками shr%.

Докладно — у глосарії ІТК.

Згідно з дослідженнями, особливою популярністю у глядачів користуються ранкові й праймові новини, завдяки чому вони увійшли до ТОП-6 щоденних новин серед усіх українських телеканалів у відповідних слотах.

Ранкові новини набрали за півріччя середню частку 1,97%, праймові — 1,41%.

Частка марафону «На карантині», який на початку червня «На карантині.

Марафон» був переформатований у проєкт «Суспільна студія.

Марафон», склала 1,06%, завдяки чому показники відповідного слоту зросли на 28%.

Також популярними стали трансляції церковних богослужінь.

Частка телеканалу у відповідних слотах зросла, у середньому, у 4 рази.

Зокрема, трансляції богослужінь Православної церкви України збирають середню частку 3,8%, Української греко-католицької церкви — 3,65%, Римсько-католицької церкви в Україні — 2,43%.

У першому півріччі 2020 року телеканал розпочав виробництво власних проєктів-розслідувань, які демонструють позитивну динаміку показників.

Перша передача з цього циклу, — «Дрогобич», у якій йшлося про причини та обставини обвалу чотириповерхового житлового будинку в місті Дрогобичі, отримала частку 0,78% та другий проєкт, — «Сто років ізоляції», який зазирнув за лаштунки системи психіатричних лікарень в Україні, зібрав частку 0,85% та отримав широкий суспільний та медійний резонанс.

У планах Суспільного мовника — виробництво ще кількох розслідувань до кінця цього року.

Додамо, на «UA: Першому» планують досягти ромір частки аудиторії 1,30 % до кінця 2020 року.

Як писав «Детектор медіа», показники «UA: Першого» у 2019 році впали по всіх основних аудиторіях.

Канал не дотягнув до частки 1% по жодній з основних аудиторій.

При тому в січні 2020 року показники «UA: Першого» зросли завдяки біатлону і фільмам про диких звірів.

Наприклад, за «4+» частка каналу зросла з 0,54% до 0,92%, а за комерційною аудиторією «18-54, 50 тис.+» – з 0,34% до 0,49%.

У квітні 2020 року на каналі найкраще дивилися новини, проєкт Майкла Щура та великодні богослужіння.

Теги по теме
Рейтинг церковь
Источник материала
loader
loader