Частка «UA: Першого» сягнула показника 0,97%.
Це дозволило каналу піднятися на дві позиції та увійти до ТОП-20 телеканалів за аудиторією 18+ (вся Україна), повідомляє пресслужба Суспільного з посиланням на дані ТВ-панелі, які належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — Комунікаційний Альянс та представлені UA: Перший.
Дані наведено для аудиторій 18+ за показниками shr%.
Докладно — у глосарії ІТК.
Згідно з дослідженнями, особливою популярністю у глядачів користуються ранкові й праймові новини, завдяки чому вони увійшли до ТОП-6 щоденних новин серед усіх українських телеканалів у відповідних слотах.
Ранкові новини набрали за півріччя середню частку 1,97%, праймові — 1,41%.
Частка марафону «На карантині», який на початку червня «На карантині.
Марафон» був переформатований у проєкт «Суспільна студія.
Марафон», склала 1,06%, завдяки чому показники відповідного слоту зросли на 28%.
Також популярними стали трансляції церковних богослужінь.
Частка телеканалу у відповідних слотах зросла, у середньому, у 4 рази.
Зокрема, трансляції богослужінь Православної церкви України збирають середню частку 3,8%, Української греко-католицької церкви — 3,65%, Римсько-католицької церкви в Україні — 2,43%.
У першому півріччі 2020 року телеканал розпочав виробництво власних проєктів-розслідувань, які демонструють позитивну динаміку показників.
Перша передача з цього циклу, — «Дрогобич», у якій йшлося про причини та обставини обвалу чотириповерхового житлового будинку в місті Дрогобичі, отримала частку 0,78% та другий проєкт, — «Сто років ізоляції», який зазирнув за лаштунки системи психіатричних лікарень в Україні, зібрав частку 0,85% та отримав широкий суспільний та медійний резонанс.
У планах Суспільного мовника — виробництво ще кількох розслідувань до кінця цього року.
Додамо, на «UA: Першому» планують досягти ромір частки аудиторії 1,30 % до кінця 2020 року.
Як писав «Детектор медіа», показники «UA: Першого» у 2019 році впали по всіх основних аудиторіях.
Канал не дотягнув до частки 1% по жодній з основних аудиторій.
При тому в січні 2020 року показники «UA: Першого» зросли завдяки біатлону і фільмам про диких звірів.
Наприклад, за «4+» частка каналу зросла з 0,54% до 0,92%, а за комерційною аудиторією «18-54, 50 тис.+» – з 0,34% до 0,49%.
У квітні 2020 року на каналі найкраще дивилися новини, проєкт Майкла Щура та великодні богослужіння.