Журнал Forbes склав рейтинг найдорожчих брендів світу.
Топ опублікований у середу, 29 липня.
Як і минулого року, на перших місцях розташувалися, відповідно, бренди:.
Apple, вартістю $241,2 млрд,.
Microsoft ($162,9 млрд),.
Amazon ($135,4 млрд).
Facebook ($70,3 млрд).
Потім йдуть Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton і Mc.
У 2019 році в десятку лідерів входила Toyota, але в цьому році, втративши 7% вартості, вона зайняла лише 11 місце.
Louis Vuitton, що раніше не входив у десятку найдорожчих брендів, подорожчав на 20%, зайнявши таким чином дев'ятий рядок.
Відзначимо, що з десятки лідерів лише Facebook і Samsung втратили у вартості 21% і 5% відповідно, інші марки стали дорожчі.
У той же час Netflix, що показав за рік найбільше зростання в 72%, розташувався на 26-му місці.
Також у вартості значно додали Chanel (зростання на 42%), Amazon (40%), Microsoft (30%), Paypal (24%).
Загальна вартість 100 найдорожчих брендів склала $2,54 трлн.
Більше 50 з них належать американським компаніям, 10 брендів - з Німеччини, дев'ять - з Франції, на Японію і Швейцарію припадають шість і п'ять відповідно.
Найбільш представлені в переліку марки технологічних компаній: у списку їх 20.
14 брендів належать фірмам фінансових послуг, 11 - автомобільного сектора, вісім - сфері продажів.