Власник низки тематичних мовників Рудольф Кірнос запускає театральний канал ― 4ever Theater.
Це один із чотирьох телеканалів групи під логотипом 4ever: Music, Cinema, Theater, Drama.
Пан Кірнос називає його «подарунком нашим батькам».
Його контент складатиметься з радянських і світових телевистав та мюзиклів.
Про сітку каналу, плани щодо отримання ліцензії на мовлення, дистрибуцію, монетизацію, а також наміри закодувати свої інші канали ― Niki Kids, Niki Junior, EU Music ― пан Кірнос розказав у бліц-інтерв’ю «Детектору медіа».
― Рудольфе, чому ви вирішили запустити театральний канал 4ever theater?.
― Він не зовсім «театральний».
4ever theater ― це унікальний мікс шедеврів кінематографа, театральних постановок та мюзиклів.
Там можна побачити Singing in the rain та радянську версію «Мері Поппінс», «Вбити Дракона» та «Привид Опери», «Юнона і Авось» та «Плаксу».
― На яку аудиторію він розрахований? Наскільки це вузька ніша для українських глядачів?.
― Цей канал ― подарунок нашим батькам.
Більшість із того, що становить плейлист, вони ніколи не бачили, але мріяли побачити все своє життя.
― Розкажіть про формат, сітку та команду каналу.
― Є така професія ― актор.
Сторіччя за сторіччям майстри цієї професії відточували свою майстерність, зали театрів ставали все більшими, а з ерою кінематографа, а потім і телебачення, до найкращих із найкращих стала приходити всесвітня любов та шана глядачів.
Формат 4ever theater ― це найкращі роботи режисерів, акторів, такого рівня, якого вже, на жаль, ніколи не буде.
Фаїна Раневська та Ростислав Плятт у телеспектаклі «Далі тиша», я впевнений ― наш глядач після перегляду зателефонує до батьків.
Сітка побудована таким чином, щоби в ефірі завжди був рейтинговий фільм або вистава.
Команда телеканалу міжнародна, загальна редакторська політика здійснюється моєю донькою з Лос-Анджелеса, технічна підтримка ― з Угорщини, контент готується в Болгарії та в Україні.
― Чи орієнтувалися ви на міжнародні формати мовників при запуску театрального каналу?.
― По наповненню 4ever theater є унікальний у світі.
― Який продукт ви закупили/плануєте закупити для нового каналу?.
― Сотні годин контенту, багато радянських телеспектаклів, американські топові мюзикли від легендарних до сучасних.
― Якою буде частка власного виробництва?.
― Невеликою.
Хай царює справне мистецтво.
― Чи маєте ви ліцензію на мовлення? Якщо ні, плануєте її отримати в українського регулятора чи в інших країнах?.
― Так, ми звернемося до регуляторів у декількох країнах, коли будемо готові відкрити сигнал.
― Як ви бачите модель монетизації нового каналу? Чи буде на ньому реклама? Коли ви плануєте вивести мовник на самоокупність?.
― Телеканали групи 4ever будуть тільки передплатні.
Рекламу також плануємо розміщувати.
Стосовно самоокупності, то проєкт уже заробляє, ми виробляємо декілька телеканалів, найстаріші з них несуть фінансове навантаження за інших.
― Якою є територія розповсюдження мовлення? Хто займатиметься дистрибуцією каналу?.
― Україна, Молдова та мовлення для наших співвітчизників в ОТТ-мережах США, Канади, Німеччини, Польщі.
― На яких умовах ви плануєте співпрацювати з провайдерами? Тобто чи отримуватимете ви від них роялті за цей канал? До речі, як ви співпрацюєте із провайдерами щодо ваших інших каналів?.
― Так, плануємо отримувати роялті.
Цей телеканал із дуже затребуваним контентом, як і всі канали 4ever.
― Канал 4ever theater одразу мовитиме в закодованому вигляді?.
― Так, буде промоперіод, потім за два місяці сигнал стане закритим.
Коли це може відбутися?.
― Ми у процесі погодження з XtraTV та Eutelsat.
До кінця вересня 2020 року, може раніше, враховуючи темпи переговорів.
― Чому ви вирішили кодуватися на супутнику вслід за медіагрупами? Наскільки суттєвий для ваших каналів ризик втратити аудиторію?.
― Ми залишаємо наші телеканали у вигляді окремого пакету з невеликою, але вже вагомою вартістю.
― Наскільки процес кодування витратний?.
― Не дуже.
Хороші умови у групи «1+1», вони навіть пропонують особистий кабінет для контролю за кожним абонентом.
― Чи залишаться якісь із ваших каналів у відкритому доступі на супутнику?.
― Не бачу сенсу, треба глядачу починати сплачувати реальну вартість, якщо бажають дивитися якісне ТБ.
― Чи маєте ви наразі плани щодо запуску нових каналів? Які ніші на українському ринку, на ваду думку, зараз найбільш перспективні?.
― Проєкт 4ever нараховує чотири канали.
Перший, 4ever music, ― улюблений музичний телеканал усіх, кому за сорок.
Згідно з даними Big.
Data UA, яка вимірює показники телевізійного дивлення в IPTV/OTT мережах, телеканал на 6-му місці серед 20 телеканалів, далеко попереду за схожий за форматом VH1 Classic, хоча 4ever music відсутній у такого оператора як «Воля-кабель».
Далі ми пропонуємо нашому телеглядачу фільмові 4ever cinema та 4ever drama, все найкраще за всю історію кінематографа.
Про 4ever theater я вже розповів.
У планах Hitchcock ― телеканал для тих, у кого сталеві нерви, та кулінарний Vinegret.
До речі, всі телеканали групи ведуть мовлення в full HD, ми скрупульозно працюємо з контентом, якість картинки на перших місцях.