Танкер "Делфі" нарешті підняли на рівний кіль – майже через рік після аварії
Танкер "Делфі" нарешті підняли на рівний кіль – майже через рік після аварії

Танкер "Делфі" нарешті підняли на рівний кіль – майже через рік після аварії

Наступний етап - візуальний огляд корпусу, герметизація і ремонт судна.
Аварія сталась у листопаді 2019 року / dumskaya.net
Аварія сталась у листопаді 2019 року / dumskaya.net

Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій у своєму Telegram-каналі.

«Сьогодні напівзатонулий танкер був поставлений на рівний кіль. Наступний етап - візуальний огляд корпусу, герметизація і ремонт судна. Вдячний за роботу фахівцям компанії "Краншип", які добровільно погодилися підняти танкер, і працюють зараз 24/7. А також у черговий раз компанії "Бруклін-Київ" за ініціативу профінансувати ці роботи», - написав міністр.

Аварія танкера в Одесі: хронологія 

  • У листопаді 2019 року в Чорному морі біля Одеси в районі пляжу «Дельфін» зазнав аварії танкер «Делфі» (Delfi) з трьома українцями на борту. В результаті аварії було забруднено узбережжя, витоки нафтопродуктів почастішали з настанням літа.
  • Судновласник пообіцяв прибрати танкер з пляжу ще до 31 березня, потім терміни переносилися. Останні спроби наприкінці липня завершилися невдачею.
  • 26 липня комісія з ТЕБ та НС Одеської облдержадміністрації визнала ситуацію з Delfi надзвичайною. Судновласнику відмовили у продовженні робіт.
  • 10 серпня був підписаний тристоронній договір між АМПУ, компаніями «Краншип» і «Бруклін-Київ», і розпочато низку підготовчих робіт. Роботи з суднопідйому виконує «Краншип», а «Бруклін-Київ» - фінансує угоду.
  • 13 серпня на брифінгу в Харкові міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що судно приберуть за два тижні - до Дня незалежності України.
  • 21 серпня керівник групи компаній «Краншип» Андрій Іванов, яка є виконавцем робіт, заявив, що танкер не приберуть у зазначений термін, і йому не відомо, чому міністр назвав саме цю дату.
  • За словами Іванова, корпус судна прогнив, тому чіпляти троси до нього не можна - під впливом силового навантаження метал ламається. У зв'язку з цією проблемою танкер слід максимально облегшити. З його відсіків витягли 150 куб. метрів піску, осушують усі танки (ємкості для нафтопродуктів) і зачищають їх від залишків нафтопродуктів, закладають пробоїни та ін. Також з морського дня прибрали великі камені.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Автор: Олександр Куницький

Источник материала
loader
loader