/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F27%2F61a88dcb52de5ce8947c5c0cfaadf600.jpg)
Київрада виділила понад 400 млн грн на зарплати працівникам комунальних транспортних підприємств
Депутати Київради підтримали рішення про виділення коштів на виплату заробітної платні співробітникам "Київського метрополітену" та "Київпастрансу". Про це повідомляє прес-служба Київської міської ради.
"Так, шляхом перерозподілу коштів бюджету міста на погашення заробітної плати транспортним комунальним підприємствам Києва виділили 441,6 млн грн: 279,8 млн грн – "Київпастрансу" та 161,8 млн грн – "Київському метрополітену", - йдеться у повідомленні.
За попередніми розрахунками коштів має вистачити до кінця року.
"За час пандемії наші столичні комунальні транспортні підприємства зазнали серйозних збитків. І навіть сьогодні метрополітен не вийшов на попередні показники роботи. Якщо до карантину метро перевозило до 1,5 млн пасажирів у робочий день, то тепер – до 1 млн пасажирів. Зменшилась і кількість пасажиропотоку в "Київпастрансі". Відповідно – впали і доходи підприємств-перевізників", – наголосив Віталій Кличко.
Нагадаємо, що Національна академія наук України просить Київраду перейменувати бульвар Дружби Народів на проспект Бориса Патона.
Київрада виділила понад 400 млн грн на зарплати працівникам комунальних транспортних підприємств
За попередніми розрахунками цих коштів вистачить до кінця року
17:46 10.09.2020
Депутати Київради підтримали рішення про виділення коштів на виплату заробітної платні співробітникам "Київського метрополітену" та "Київпастрансу". Про це повідомляє прес-служба Київської міської ради.
"Так, шляхом перерозподілу коштів бюджету міста на погашення заробітної плати транспортним комунальним підприємствам Києва виділили 441,6 млн грн: 279,8 млн грн – "Київпастрансу" та 161,8 млн грн – "Київському метрополітену", - йдеться у повідомленні.
За попередніми розрахунками коштів має вистачити до кінця року.
"За час пандемії наші столичні комунальні транспортні підприємства зазнали серйозних збитків. І навіть сьогодні метрополітен не вийшов на попередні показники роботи. Якщо до карантину метро перевозило до 1,5 млн пасажирів у робочий день, то тепер – до 1 млн пасажирів. Зменшилась і кількість пасажиропотоку в "Київпастрансі". Відповідно – впали і доходи підприємств-перевізників", – наголосив Віталій Кличко.
Нагадаємо, що Національна академія наук України просить Київраду перейменувати бульвар Дружби Народів на проспект Бориса Патона.

