Ткаченко назвав основні проблеми українського аудіовізуального ринку
Ткаченко назвав основні проблеми українського аудіовізуального ринку

Ткаченко назвав основні проблеми українського аудіовізуального ринку

Ткаченко назвав основні проблеми українського аудіовізуального ринку - Фото 1

Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко в інтерв'ю «УП.

Життя» перелічив основні проблеми українського аудіовізуального ринку, вирішивши які, індустрія змогла б відмовитися від співпраці з російським ринком: недосконала інфраструктура, недостатні знання англійської мови кіновиробниками, щоб розвивати співпрацю із Заходом, дотаційність і нестача умов для просування україномовного продукту.

«Кіношний кластер складається з кількох складових, – зауважив він.

– Це інфраструктура, яка в нас не найкраща.

Це можливість наших виробників розмовляти якісною англійською мовою, щоб розвивати співпрацю із Заходом.

Це можливість певних пільг і створення умов для просування україномовного візуального продукту тут і не тільки за рахунок прямих дотацій від держави, тому що там теж потрібно розбиратися, наскільки ефективні ці дотації для фільмів, які мало хто бачив.

Вирішуючи це питання комплексно, ми зможемо дати відповідь, коли і як може запрацювати цей ринок».

Міністр виступив за те, щоб Україна якомога ширше розвивала співпрацю зі світовими платформами, зокрема інтернет-платформами (але зауважив, що для цього ще має бути багато що зроблено).

І нагадав, що в Україні вже запрацювала система рібейтів.

Крім того, він вказав, що зараз український ринок невеликий та отримує дотації.

«І було б бажано розвивати всі можливості, щоб він рухався вперед, розвивався, але тут криза, COVID-19 і все інше, і тому ми маємо шукати різні способи, яким чином залучати на цей ринок іноземні інвестиції», – додав пан Ткаченко.

А 21 липня 2020 року Верховна Рада звільнила від ПДВ виробників фільмів та відеоконтенту на експорт.

Теги по теме
Новости Рынок кинопроизводство
Источник материала
loader
loader