«Медіа Група Україна» планує підвищення цін на свої телеканали для провайдерів на рівні 30%.
Про це під час конференції Telecom Ukraine, яка пройшла на початку вересня в Одесі, повідомив директор зі стратегії та розвитку бізнесу Федір Гречанінов.
«Це трохи вище рівня інфляції, але це не подвоєння», — сказав він.
Очікування провайдерів, за словами голови Асоціації правовласників та постачальників контенту Наталії Клітної, зводяться до того, що підвищення цін буде на рівні інфляції.
За інформацією «Детектора медіа», про інфляцію 30% незабаром можуть заявити й решта медіагруп.
У першому півріччі 2020 року вартість пакету кожної з медіагруп зросла з 3 грн за абонента до 4,50 грн, а в другому півріччі – до 6 грн з абонента.
Детальніше читайте в матеріалі «Ринок Pay TV після коронакризи: бум ОТТ, падіння кабелю, русифікація Netflix та зростання цін».