/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F393f4cd1b95af80dda5feb467eeeb063.jpg)
Метро на Троєщину: стало відомо, по якій вулиці прокладуть лінію
Згідно з проєктом нового Генерального плану Києва у найближчі 5-7 років планується розпочати будівництво метро на Троєщину.
Про це в ефірі телеканалу «Київ» розповів начальник КО «Київгенплан» Сергій Броневицький.
«Це перший пусковий комплекс – 5 станцій – від «Лук’янівської» до першої станції «Радужної», яка буде на лівому березі», - сказав він, зазначивши, що проєктна документація вже майже готова.
Броневицький додав, що в районі станції метро «Райдужна» буде потужна транспортна розв’язка, куди буде підходити швидкісний трамвай та міська електричка.
Він уточнив, що це буде Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену, яка з’єднає «інвестиційно привабливу північ Троєщини» (з вулиці Закревського, де створять «бізнес-парк») з Подолом, далі через тунель під Севастопольською площею й на перспективу (20 років) – з аеропортом Жуляни.
Лінія метро буде підземна, але неглибокого залягання.
Гілка метрополітену проходитиме по проспекту Маяковського.
«Довгий час точилися дискусії: прокладати метрополітен по Бальзака чи по Маяковського.
Але прийнято рішення, що це буде гілка по Маяковського..
У такому випадку 70% жителів Троєщини будуть у зоні пішохідної доступності до метро.
Це був основний фактор, чому вирішили прокладати метрополітен саме по вулиці Маяковського», – пояснив Броневицький.
В інтерв’ю «Главкому» мер Києва Віталій Кличко розповів, що столична влада планує до кінця 2020 року відкрити рух авто Подільсько-Воскресенським мостом, а щоб запустити метро на Троєщину, знадобиться ще кілька років.
Проте, чиновники КМДА повідомляли, що мешканцям 300-тисячної Троєщини доведеться чекати на будівництво метро в цей район років 5-10.

