Українці в вересні стали активніше купувати легкові авто: названі найпопулярніші марки та бестселер
Українці в вересні стали активніше купувати легкові авто: названі найпопулярніші марки та бестселер

Українці в вересні стали активніше купувати легкові авто: названі найпопулярніші марки та бестселер

У вересні попит на нові легкові авто серед українців збільшився.

За інформацією Укравтопром, протягом минулого місяця було придбано та зареєстровано 7,6 тисячі автомобілів у цьому сегменті.

Подібний показник виявився на 6% краще за аналогічний період 2019 року.

Щодо результату попереднього місяця реєстрації нових машин збільшилися майже на дев'ять відсотків.

Так, найбільш популярним брендом вересня стала Toyota (роком раніше був Renault).

Перший рядок рейтингу ця марка посіла з показником 1353 реалізованих автомобілів.

В результаті, відносно минулого року цей японський бренд поліпшив свій вересневий результат майже на 28 відсотків.

На другому місці Renault - 994 авто.

Попит на автомобілі цієї марки зменшився на 14 відсотків.

Третє місце українці віддали Volkswagen, придбавши 694 нових машин німецької народної марки.

Разом із цим, Volkswagen майже подвоїв свої вересневі продажі минулого року.

Четверте місце знову у КIA - 465 авто (-25% у вересні 2019 року).

Замикає вересневу п'ятірку лідерів - Nissan, в активі цієї марки 446 реєстрацій нових легкових автомобілів, що на 28% більше, ніж роком раніше.

Також у звітному місяці в десятку найпопулярніших марок увійшли: Hyundai – 410 (-14%), Skoda – 404, Ford – 242 (+54%), Suzuki – 237 (-6%), Mazda – 233 (+30%).

Бестселером липня став автомобіль Toyora RAV4, свій вибір на якому зупинили 542 покупця.

Всього за три квартали свої реєстраційні номери отримали трохи більше 60 тисяч легкових автомобілів, що на 2,6% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Источник материала
loader
loader