Слідство ще має вивчити дії екіпажу АН-26 та організацію польотів у ХНУПС ім. Кожедуба, - Уруський
Слідство ще має вивчити дії екіпажу АН-26 та організацію польотів у ХНУПС ім. Кожедуба, - Уруський

Слідство ще має вивчити дії екіпажу АН-26 та організацію польотів у ХНУПС ім. Кожедуба, - Уруський

У встановленні причин катастрофи АН-26 у слідства ще є питання до дій екіпажу літака, а також в цілому до організації польотів в Харківському національному університеті Повітряних сил імені Кожедуба. Про це заявив віце-прем'єр-міністр, голова урядової комісії з розслідування катастрофи Олег Уруський в ефірі ток-шоу "Свобода слова Савіка Шустера", повідомляє "РБК Украина".

"Потрібно вивчити дуже багато питань. Не лише справність літака, але і людський фактор. Доведеться вивчити всю систему організації польотів в цьому навчальному закладі. Тому що є багато питань до організації польотів. І до дій екіпажу теж", - заявив Уруський.

Він також зазначив, що під час польоту командир корабля повідомив керівництву польоту про відмову індикатора лівого двигуна, і керівництво польоту зупинило виконання завдання. Однак політ був все ж продовжений.

"Є також питання до того, чи могли штурмани бути з пілотами, хто був праворуч від пілота. Все це комісія зараз вивчає", - відзначити Уруський.

Нагадаємо, під Чугуєвом в Харківській області ввечері в п'ятницю, 25 вересня розбився літак з курсантами і офіцерами на борту. У літаку були 27 осіб, серед яких 20 курсантів університету Повітряних сил ЗС України ім. Кожедуба і 7 офіцерів.

Внаслідок падіння літака Ан-26 загинули 26 осіб. 25 людей загинули на місці і один - від опіків, несумісних з життям, в лікарні. Ще один перебуває на лікуванні. 

Спеціалісти вже розшифрували чорні скрині літака Ан-26, що впав, під Чугуєвом. Слідчі розглядають три версії катастрофи: неправильно здійснена організація польотів, помилка пілотів або людський фактор, а також технічна несправність. 





Слідство ще має вивчити дії екіпажу АН-26 та організацію польотів у ХНУПС ім. Кожедуба, - Уруський

Віце-прем'єр зазначив, що після відмови лівого двигуна керівництво зупинило виконання завдання, але тим не менш, політ був продовжений

 04:38 03.10.2020 

У встановленні причин катастрофи АН-26 у слідства ще є питання до дій екіпажу літака, а також в цілому до організації польотів в Харківському національному університеті Повітряних сил імені Кожедуба. Про це заявив віце-прем'єр-міністр, голова урядової комісії з розслідування катастрофи Олег Уруський в ефірі ток-шоу "Свобода слова Савіка Шустера", повідомляє "РБК Украина".

"Потрібно вивчити дуже багато питань. Не лише справність літака, але і людський фактор. Доведеться вивчити всю систему організації польотів в цьому навчальному закладі. Тому що є багато питань до організації польотів. І до дій екіпажу теж", - заявив Уруський.

Він також зазначив, що під час польоту командир корабля повідомив керівництву польоту про відмову індикатора лівого двигуна, і керівництво польоту зупинило виконання завдання. Однак політ був все ж продовжений.

"Є також питання до того, чи могли штурмани бути з пілотами, хто був праворуч від пілота. Все це комісія зараз вивчає", - відзначити Уруський.

Нагадаємо, під Чугуєвом в Харківській області ввечері в п'ятницю, 25 вересня розбився літак з курсантами і офіцерами на борту. У літаку були 27 осіб, серед яких 20 курсантів університету Повітряних сил ЗС України ім. Кожедуба і 7 офіцерів.

Внаслідок падіння літака Ан-26 загинули 26 осіб. 25 людей загинули на місці і один - від опіків, несумісних з життям, в лікарні. Ще один перебуває на лікуванні. 

Спеціалісти вже розшифрували чорні скрині літака Ан-26, що впав, під Чугуєвом. Слідчі розглядають три версії катастрофи: неправильно здійснена організація польотів, помилка пілотів або людський фактор, а також технічна несправність. 





#Ан-26 #Чугуївський полігон #авиакрушение #авіакатастрофа #Уруський
Джерело: 112.ua
Теги по теме
авиакатастрофа
Источник материала
Упоминаемые персоны
loader
loader