Про це в інтерв’ю «Детектору медіа» розказав директор зі стратегічного розвитку компанії Іван Шестаков.
«Ми увійшли в копродакшн по декількох проектах.
Тобто ми вже повноцінно зайнялися виробництвом в Україні українськомовного контенту з українськими компаніями», - сказав він.
Назви компаній-партнерів, а також деталі проєктів, які зараз у виробництві, він поки що не розголошує.
Втім, за його словами, ці проєкти ексклюзивно не будуть розміщуватись на одній платформі.
Бо наразі можливостей окупити витрати на такий продукт при ексклюзивному розміщенні немає.
«Коли ми виробляємо контент в копродакшні, ми шукаємо можливість, щоб цей контент заробив, і при цьому отримати для себе вигідніші умови на права.
Якби ми зробили серіал ексклюзивно для Megogo і залишили б його тільки на нашій платформі, то ні за який період він би не окупив свої затрати.
Повнометражні фільми заробляють основні гроші в прокаті, а серіали - за рахунок продажу прав якомога більшій кількості платформ», - сказав Іван Шестаков.