Самоізоляція в старовинному маєтку: як Італія рятує туризм під час COVID-19
Самоізоляція в старовинному маєтку: як Італія рятує туризм під час COVID-19

Самоізоляція в старовинному маєтку: як Італія рятує туризм під час COVID-19

Розвивати туризм попри карантинні обмеження намагаються в Італії.

Власниця одного зі старовинних маєтків перетворила його на віллу для самоізоляції.

Винороби вкладають кошти у розвиток онлайн-продажів.

А власники крамничок у містах радіють, що туристи поступово поновлюють подорожі, навіть попри зростання випадків коронавірусу.

Розкішний карантин у тисячолітньому замку пропонує власниця вілли в італійській Тоскані.

Ідея такого бізнесу з'явилася тоді, коли Італія, як і майже уся Європа запровадила суворий карантин.

Туристів у замку стало мало.

Але з'явилися охочі пересидіти обмеження не у місті, а на природі.

Тут для цього є всі умови, розповідає власниця: на території замку є капличка, багато місць для прогулянок, так, щоб гості не перетиналися одне з одним.

Важливо лише, щоб вони приїхали.

"Локдаун справді дуже ускладнив різні моменти і в різних напрямках.

Наприклад, людям стало складно приїхати в іншу країну.

І наша найбільша турбота – це туристи з-за меж Європи, які не можуть дістатися Італії.

Думаю, має бути якась згода серед світових держав, що міжнародне сполучення – економічно важливе.

І його треба відкрити якомога швидше і зробити якомога безпечнішим", – говорить Кітті Волш, власниця замку.

Для тих, хто знудиться у старовинному замку – пропонують мистецькі та кулінарні майстер-класи.

А також дегустацію вина.

Її забезпечують місцеві винороби, чий бізнес також постраждав від карантинних обмежень.

Продажі італійського вина впали на 4 відсотки.

Це перше падіння продажів за 30 років.

"Тут, у винарні, ми продовжували працювати і під час карантину.

Адже природа ніколи не зупиняється.

Ми мали дбати про наші виноградники.

Тим часом поліпшили наш вебсайт, створили привабливішу сторінку, де люди могли заповнити спеціальну онлайн-форму.

І тоді ми локально доставляли вино у всі ці довколишні селища і містечка.

Також робили різні знижки, щоб збільшити продажі і отримати замовлення, здебільшого вони були із країн Європи", – каже Барбара Боллані, працівниця відділу продажів і маркетингу виноробні Tenuta di Trecciano.

Сподіваються, що бізнес оживатиме і підприємці більших міст – це власники ресторанів, барів і сувенірних крамниць.

Італія – одна з країн, яка найбільше постраждала від коронавірусу.

І однією з перших запровадила суворий карантин.

Порівняно з минулим роком туристів у крамницях уп'ятеро менше зізнається продавчиня магазину вінтажного одягу в італійському місті Сієна, Жінка сподівається, що надалі – клієнтів принаймні не меншатиме.

Адже Тоскана один із найпопулярніших серед туристів регіонів Італії.

Нонна Стефанова, "5 канал".

Источник материала
loader
loader