/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F76%2F67f4e2269a8991297ef48c10a50ea7ff.jpg)
Самоізоляція в старовинному маєтку: як Італія рятує туризм під час COVID-19
Розвивати туризм попри карантинні обмеження намагаються в Італії.
Власниця одного зі старовинних маєтків перетворила його на віллу для самоізоляції.
Винороби вкладають кошти у розвиток онлайн-продажів.
А власники крамничок у містах радіють, що туристи поступово поновлюють подорожі, навіть попри зростання випадків коронавірусу.
Розкішний карантин у тисячолітньому замку пропонує власниця вілли в італійській Тоскані.
Ідея такого бізнесу з'явилася тоді, коли Італія, як і майже уся Європа запровадила суворий карантин.
Туристів у замку стало мало.
Але з'явилися охочі пересидіти обмеження не у місті, а на природі.
Тут для цього є всі умови, розповідає власниця: на території замку є капличка, багато місць для прогулянок, так, щоб гості не перетиналися одне з одним.
Важливо лише, щоб вони приїхали.
"Локдаун справді дуже ускладнив різні моменти і в різних напрямках.
Наприклад, людям стало складно приїхати в іншу країну.
І наша найбільша турбота – це туристи з-за меж Європи, які не можуть дістатися Італії.
Думаю, має бути якась згода серед світових держав, що міжнародне сполучення – економічно важливе.
І його треба відкрити якомога швидше і зробити якомога безпечнішим", – говорить Кітті Волш, власниця замку.
Для тих, хто знудиться у старовинному замку – пропонують мистецькі та кулінарні майстер-класи.
А також дегустацію вина.
Її забезпечують місцеві винороби, чий бізнес також постраждав від карантинних обмежень.
Продажі італійського вина впали на 4 відсотки.
Це перше падіння продажів за 30 років.
"Тут, у винарні, ми продовжували працювати і під час карантину.
Адже природа ніколи не зупиняється.
Ми мали дбати про наші виноградники.
Тим часом поліпшили наш вебсайт, створили привабливішу сторінку, де люди могли заповнити спеціальну онлайн-форму.
І тоді ми локально доставляли вино у всі ці довколишні селища і містечка.
Також робили різні знижки, щоб збільшити продажі і отримати замовлення, здебільшого вони були із країн Європи", – каже Барбара Боллані, працівниця відділу продажів і маркетингу виноробні Tenuta di Trecciano.
Сподіваються, що бізнес оживатиме і підприємці більших міст – це власники ресторанів, барів і сувенірних крамниць.
Італія – одна з країн, яка найбільше постраждала від коронавірусу.
І однією з перших запровадила суворий карантин.
Порівняно з минулим роком туристів у крамницях уп'ятеро менше зізнається продавчиня магазину вінтажного одягу в італійському місті Сієна, Жінка сподівається, що надалі – клієнтів принаймні не меншатиме.
Адже Тоскана один із найпопулярніших серед туристів регіонів Італії.
Нонна Стефанова, "5 канал".

