/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F76%2F3af71af666dde84a387d5c220a434414.jpg)
Притула проігнорував "день тиші" перед місцевими виборами і продовжив агітацію – ОПОРА
Частина учасників виборчих змагань проігнорувала вимогу чинного законодавства щодо строків передвиборчої агітації та продовжила транслювати політичну рекламу в соціальних мережах в день тиші (24 жовтня) та в день голосування (25 жовтня) на місцевих виборах 2020 р.
Про це повідомляє у своєму звіті громадянська мережа ОПОРА.
Зокрема, ідеться про те, як кандидат на посаду міського голови Києва від партії “Голос” Сергій Притула продовжує рекламувати два дописи від 19 та 20 вересня, де закликає підтримати його команду на виборах.
На кожен допис, за даними ОПОРИ, було витрачено менше 100 доларів, а побачили їх менше 1000 користувачів кожен.
Крім того, кандидат на посаду міського голови Умані Андрій Дикун рекламує два дописи, один з яких почав транслюватися у день тиші 24 жовтня, кажуть активісти.
На дописи було витрачено менше 100 та від 100 до 199 доларів.
За цей час, з'ясували в ОПОРІ, один із дописів побачили 70-80 тис.
користувачів, інформація про покази другого допису ще невідома.
Загалом же у звіті ОПОРИ згадується принаймні два десятки випадків, коли учасники виборів знехтували законодавством.
В організації нагадують, що відповідно до українського законодавства, передвиборча агітація в день голосування та напередодні заборонена.
Стаття 52 Виборчого кодексу свідчить, що передвиборна агітація закінчується о 24 годині останньої п’ятниці перед днем голосування.
Тому вся політична реклама в соцмережах, яка агітує за чи проти кандидатів та партій, котрі присутні у виборчих бюлетенях, мала б бути просто вимкнута.

