50,2% купують квитки на українські фільми рідше одного разу на кілька місяців – дослідження ДМ
50,2% купують квитки на українські фільми рідше одного разу на кілька місяців – дослідження ДМ

50,2% купують квитки на українські фільми рідше одного разу на кілька місяців – дослідження ДМ

50,2% купують квитки на українські фільми рідше одного разу на кілька місяців – дослідження ДМ - Фото 1

Про це свідчать результати опитування «Портрет глядача українського кіно в кінотеатрі», проведеного КМІС на замовлення ГО «Детектор медіа».

В опитуванні взяли участь 2004 респондентів із Києва, Харкова, Одеси та Львова.

Запитання їм ставили в кінотеатрах після закінчення сеансу українського фільму.

35,8% респонденів відповіли, що зазвичай купують квитки в кінотеатр один раз на місяць, 25,4% розповіли, що ходять у кіно кілька разів на місяць, ще 24,8% сказали, що дивляться кіно в кінотеатрах раз на кілька місяців.

50,2% купують квитки на українські фільми рідше одного разу на кілька місяців – дослідження ДМ - Фото 2

50,2% опитуваних купують квитки на українські стрічки рідше, ніж один раз на місяць, 26% – один раз на кілька місяців, ще 15,2% – раз на місяць.

Лише 6,8% респондентів розповіли, що ходять в кіно на українські фільми кілька разів на місяць, ще 0,5% – раз на тиждень.

50,2% купують квитки на українські фільми рідше одного разу на кілька місяців – дослідження ДМ - Фото 3

На запитання, чи щось заважає їм купувати квитки саме на українські фільми, майже 80% респондентів відповіли негативно.

50,2% купують квитки на українські фільми рідше одного разу на кілька місяців – дослідження ДМ - Фото 4

Серед тих, у кого є причини не купувати квитки на українські фільми, 27% причиною назвали низьку якість фільмів, у 18,3% не вистачає коштів на купівлю квитка, 14,7% респондентів бракує часу.

50,2% купують квитки на українські фільми рідше одного разу на кілька місяців – дослідження ДМ - Фото 5

«Я сподіваюся, що ця інформація буде сприйнята нашими митцями, вони зроблять із неї висновки і братимуть до уваги потреби свого глядача, працюватимуть із аудиторією», – сказала Наталія Байдан, СЕО мережі кінотеатрів «Планета кіно» під час презентації дослідження.

Опитування було проведено на замовлення ГО «Детектор медіа» за підтримки Українського культурного фонду Київським міжнародним інститутом соціології у співпраці з Центром «Соціальні індикатори».

Опитування тривало з 27 серпня по 18 жовтня 2020 року в кінотеатрах чотирьох міст України (Київ, Одеса, Львів, Харків) серед глядачів українського кіно.

Було опитано 2004 респонденти.

Детальний аналітичний звіт з дослідження читайте на «Детекторі медіа» незабаром.

Теги по теме
Новости Кино исследование Инфопространство украинское кино
Источник материала
loader
loader