Середня частка переглядів усіх ефірів суспільно-політичного токшоу «Зворотний відлік.
Місцеві» на суспільному телеканалі «UA: Перший» становить 0,72% (rat 0,23% за аудиторією 18+, уся Україна).
Про це йдеться на корпоративному сайті Суспільного з посиланням на дані ТВ-панелі, які належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — Комунікаційний Альянс та представлені UA: Перший.
Дані наведено для аудиторій 18+ за показниками rat%, shr%.
Докладно — у глосарії ІТК.
Останній сезон «Зворотного відліку», який тривав з середини вересня до 26 жовтня, був цілком присвячений висвітленню місцевих виборів в Україні.
«UA: Перший» показав вісім випусків із незмінними ведучими Мирославою Барчук та Павлом Казаріним.
Найрейтинговішим став шостий випуск токшоу із часткою перегляду 0,87% та рейтингом 0,28%, де обговорювали передвиборчу кампанію у Вінниці й Одесі.
Високі показники має ефір 21 вересня, на якому говорили про боротьбу на виборах у Дніпрі та Луцьку — частка 0,79% (rat 0,24%).
Загалом у цьому сезоні «Зворотного відліку.
Місцеві» висвітлювали передвиборчу боротьбу в таких містах та регіонах: Львів і Донеччина; Дніпро й Луцьк; Чернігів та Миколаїв; Харків та Ужгород; Вінниця й Одеса; Київ та Черкаси.
Підсумкова програма «Зворотний відлік.
Місцеві» 26 жовтня має частку перегляду 0,83% (rat 0,24%).
Під час ефіру обговорювали поточні результати підрахунків голосів ЦВК, а також дізналися перші враження й сподівання представників різних політичних сил після завершення процесу голосування.
На його переконання, переконання, вибір програмою тематики у вересні був якісним і цілком відповідав місії суспільного мовника.
У жовтневих випусках токшоу Суспільного «Зворотний відлік.
Місцеві» досліджували, що ховається за передвиборчими обіцянками претендентів на крісла в місцевій владі.