Вдосконалювали 14 років: у Берліні з сьомої спроби відкрили новий аеропорт
Вдосконалювали 14 років: у Берліні з сьомої спроби відкрили новий аеропорт

Вдосконалювали 14 років: у Берліні з сьомої спроби відкрили новий аеропорт

У суботу, 31 жовтня, в Європі з'явився новий аеропорт. Відкрили летовище в Берліні, а два старих аеропорти столиці Німеччини, невдовзі припинять свою роботу. Будували летовище 14 років. І відкрили із сьомої спроби.

Про це йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Щодня впродовж кількох місяців статисти перевіряли роботу нового аеропорту: сотні волонтерів робили вигляд, що відлітають або прибувають, а персонал аеропорту робив вигляд, що реєстрував багаж і друкував посадкові талони. Перевіряли тут і польоти до Києва.

Берлінці ж уже тужать за летовищем Теґель в середмісті. Кажуть, що для більшості людей нове летовище надто далеко. Доїхати сюди на таксі із центру Берліна коштуватиме десь пів сотні євро. Нове летовище звели навіть далі за колись східний аеропорт Шюнефельд. Пропозицію зберегти в Берліні інші аеропорти відкинули.

"Але найважливіше, що знову об’єднана німецька столиця, нарешті, отримує сучасне летовище. І це нові ворота у світ. це найважливіше послання, яке полетить звідси 31 жовтня", - заявив голова правління берлінських аеропортів Енґельберґ Лютке-Дальдруп.

Відео Результат 14-ти років будівництва: у Берліні з сьомої спроби відкрили новий аеропорт

Нове летовище, попри паралізоване пандемією авіасполучення. Сьогодні в Європі з'явився новий аеропорт. Відкрили летовище в Берліні, а 2 старих аеропорти колись розділеного залізним муром міста, невдовзі припинять роботу. Будували летовище цілих 14 років. І відкрили із сьомої спроби. Де відмовив принцип німецької якості – у сюжеті.

Результат 14-ти років будівництва: у Берліні з сьомої спроби відкрили новий аеропорт

Аеропорт мав вигляд повністю готового ще у 2011 році. Тоді вже були збудовані термінали, зали прибуття і очікування. І тоді, як і тепер, статисти випробовували роботу летовища. Однак відкриття аеропорту відклали в останню хвилину через технічні проблеми.

Місцеві служби довго не давали дозволу на експлуатацію через проблеми із системою пожежної безпеки. За 14 років бюджет довгобуду виріс із двох до понад шість мільярдів євро. Поки наново майстрували систему безпеки, устаткування на летовищі простоювало і застарівало.

Роботу летовище почне в часи пандемії коронавірусу, коли рейсів небагато. Це допоможе швидше виявити можливі проблеми аеропорту імені Віллі Брандта.

Источник материала
loader
loader