Обсяги рекламних бюджетів на охоплених моніторингом 18 радіостанціях за три квартали 2020 року, порівняно з трьома кварталами 2019 року, залишилися практично незмінними.
Такі дані отримала компанія «Комунікаційний Альянс» за результатами власного моніторингу.
На цьогорічну ситуацію вплинув карантин.
За підсумками першого кварталу, у березні ринок просів, хоча за рахунок високої рекламної активності в січні та лютому радіо втримало позитивну динаміку.
Але в другому кварталі 2020-го тривало зниження рекламної активності, що в підсумку призвело до падіння за результатами першого півріччя на 11% у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.
У третьому кварталі ситуація вирівнялася, завдяки чому ринок у підсумку за дев’ять місяців показав нульову динаміку.
Моніторинг радіо здійснюється на базі 18 станцій.
Методологія – система R-events розробки AGB Nielsen Media Research.
Моніторинг базується на оцінці рекламних затрат, отриманих на основі офіційних прайсів радіостанцій, без урахування об’ємних та інших клієнтських знижок і націнок, а також не враховує (у представлених даних) рекламу категорій «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг».
За даними моніторингу, за дев’ять місяців перше місце серед радіостанцій за оціночними рекламними доходами посів «Люкс ФМ» (група «Люкс») із 227,28 млн грн, друге – «Хіт ФМ» (група «ТАВР медіа») з 213,06 млн грн, третє – «Русское радио Украина» («ТАВР медіа») зі 114,11 млн грн, на четверту сходинку вийшло радіо Relax («ТАВР медіа») з 91,88 млн грн, а на п’яту сходинку піднялося радіо Kiss FM («ТАВР медіа») з 91,26 млн грн.
Дані компанії «Комунікаційний Альянс».
Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування об’ємних та інших клієнтських знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама» та «реклама і маркетинг».
Найбільшими рекламодавцями радіо за три квартали 2020 року стали виробник продуктів харчування «Віктор і К» (оціночний бюджет – 48,34 млн грн), концерн «Галнафтогаз» (44,63 млн грн), а також ювелірна компанія «Золотий вік» (41,32 млн грн).
Дані компанії «Комунікаційний Альянс».
Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування об’ємних та інших клієнтських знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг», «розваги», «ресторани та дозвілля».
За обсягами спонсорства, за підсумками дев’яти місяців 2020 року, на перше місце вийшло «Люкс ФМ» (група «Люкс»), на другому – «Хіт ФМ» (група «ТАВР медіа»), на третю сходинку піднялося Kiss FM («ТАВР медіа»), на четверту – Radio Roks («ТАВР медіа»), а на п’яту спустилося «Русское радио Украина» («ТАВР медіа»).
Дані компанії «Комунікаційний Альянс».
Найбільшим спонсором радіо з великим відривом від інших залишається алкогольна група компаній «Баядера», друге місце посідає виробник продуктів харчування «Віктор і К», на третє місце піднялася букмекерська контора «Парі-матч».
Дані компанії «Комунікаційний Альянс».
Ілюстрація: pic2.me.