19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Відродження українського авіабудування вже не міф, українські «пташки» розправлять крила
Відродження українського авіабудування вже не міф, українські «пташки» розправлять крила

Відродження українського авіабудування вже не міф, українські «пташки» розправлять крила

У Міністерстві оборони повідомили, що хочуть підписати контракт з ДП «Антонов». Це перше замовлення на будівництво нових літаків за весь період незалежності України

Олег Уруський, міністр з питань стратегічних галузей промисловості, повідомив, що Міноборони готується підписати контракт з ДП «Антонов». Хочуть замовити будівництво 3 літаків АН – 178.

Літаки АН – 178 – вантажні літаки середньої дальності, розроблені на базі пасажирських АН – 158, їх почали будувати в 2010 році.

Дані літаки можуть перевозити вантажі в 15 – 18 тонн та здатні сідати і злітати з будь-яких аеродромів, навіть з ґрунтовим покриттям.

Українське авіа будівництво має значний потенціал. В Україні здатні будувати сучасні літаки, авіа обладнання, двигуни та інші комплектуючі, що виводить державу на світовий ринок та формує позитивний імідж України, як індустріально розвиненої країни.

Авіапромисловість потребує державного протекціонізму, більше замовлень. Цю галузь можна відродити та розвивати.

Ця галузь нараховує близько 40 підприємств та має найбільшу кількість робітників серед оборонно-промислового комплексу України – 60 тисяч.

Заступник генерального директора з питань авіа- та ракетобудування ДП «Укроборонпром» Руслан Корж впевнений, що ця галузь може принести Україні величезний прибуток, що допоможе країні підвищити ВВП та вийти з кризи.

В 2020 році Уряд активізував стратегію авіа будівництва. Оновлений план включає будівництво пасажирських та вантажних літаків АН, гвинтокрилів Мі та безпілотників.

Україна має всі шанси вдало конкурувати з компаніями Boeing та Airbus. Легко, звісно, не буде, але з державною підтримкою та оновленням виробничих потужностей на підприємствах ця ціль досяжна.

Поки що, до закінчення розслідування справи про падіння літака АН-26Ш літаки цієї серії в Україні не літають.

Віце-прем’єр Олег Уруський повідомив днями, що технічна комісія Міноборони вже завершила розслідування та скоро своє рішення оприлюднять правоохоронні органи. Цією справою займається ДБР із ГПУ та Військова прокуратура.

Чекаємо на Вас в месенджерах Telegram та Viber!

Нагадуємо, що 25 вересня поблизу аеродрому в Чугуєві, що під Харковом, впав літак АН-26Ш, на борту котрого були курсанти з університету Повітряних сил імені Кожедуба та військові льотчики. Трагедія забрала життя 26 осіб. Лише один курсант, з тих, що перебували на борту, вижив.

Літак був 1977 року виробництва.

Директор ДП «Антонов» Олександр Донець зазначив, що протягом 10 років підприємство не отримувало ніякої допомоги від держави та жодних замовлень. Тому зараз знаходиться у скрутному фінансовому становищі.

Заступник керівника ОП Анна Коваленко запевнила, що робота в цьому напрямі ведеться. Зараз опрацьовують всю інформацію, щоб зрозуміти чим держава найкраще може допомогти розвиткові галузі та які адміністративні кроки треба здійснити в першу чергу.

Нагадуємо, портал MY.UA писав про трагедію АН-26Ш. Літак здійснив в той день декілька зльотів-посадок і нічого не віщувало біди.

В оточенні Президента повідомили, чи закриватимуть міжнародне авіасполучення в разі введення в країні локдауну. Перед новорічними святами це питання актуальне для багатьох. Чи зможуть українці зкстріти новий рік за кордоном - читайте на порталі MY.UA. 

Підписуйтесь на наш канал в Twitter

Приєднуйтесь до нас в Flipboard

Источник материала
Поделиться сюжетом