Видання про медіа Media Business Reports змінює свій формат і відтепер орієнтуватиметься саме на аналітичні матеріали. Про це йдеться на сайті.
Видання залишає у минулому формат оперативних новин і перетворюється на повноцінне slow media.
«Звісно, ми не відмовляємося від фічерів - якщо інформаційний порядок денний спонукатиме до глибшого вивчення, пояснення, експертних коментарів; проте новин як таких на нашому сайті більше не буде (тож не дивуйтеся, якщо не зможете знайти відповідний пункт у рубрикаторі). Водночас усі наші звичні аналітичні й оглядові матеріали - «Ігри з часткою», «Євротоп», «Бокс-офіс України», - а також інтерв'ю та спецпроекти виходитимуть і надалі», - повідомляє Media Business Reports.
Зміниться і рубрика Content Report. Зокрема, видання припиняє моніторинг контенту із пострадянських територій, оскільки «український ринок аудіовізуального контенту розвивається в західному напрямку». Натомістьредакція видання ретельніше моніторитиме проєкти, які виробляються в Україні або в копродукції
Рубрика «МедіаНяня» залишиться у форматі блогу.
Нагадаємо, наприкінці 2020 року група «1+1 медіа» закрила інтернет-видання про медіа «Телекритика» через кризу, викликану пандемією коронавірусної інфекції.
Ілюстрація: Media Business Reports