На Суспільному хочуть розпочати вимірювання рейтингів телеканалів філій
На Суспільному хочуть розпочати вимірювання рейтингів телеканалів філій

На Суспільному хочуть розпочати вимірювання рейтингів телеканалів філій

На Суспільному хочуть розпочати вимірювання рейтингів телеканалів філій - Фото 1

Із II півріччя 2021 року у Національній суспільній телерадіокомпанії України планують розпочати вимірювання рейтингів та детальне дослідження аудиторії регіональних телеканалів Суспільного.

Про це йшлося на одній з онлайн-зустрічей керівників регіонального мовлення Суспільного із членами правління й колегами з центральної дирекції.

Вимірювання рейтингів телеканалів філій Суспільного «дозволить аналізувати, які програми викликають найбільший інтерес у глядачів, та покращувати сітку мовлення з урахуванням уподобань аудиторії», повідомила пресслужба Суспільного.

Таке дослідження було заплановане у Концепції регіонального мовлення НСТУ на 2020 – 2021 роки. Раніше технічно було майже неможливо виміряти рейтинги регіональних каналів Суспільного. У 2020 році всі регіональні канали почали працювати як цілодобова система розповсюдження контенту – міжрегіональна платформа Суспільного «UA: Регіони».

Член правління Національної суспільної телерадіокомпанії України Микола Чернотицький, який відповідає за адміністративно-господарський напрям і регіональний розвиток, пояснив, що  модель «UA: Регіони» нагадує сьогоднішнє «Українське радіо», в якому є суто місцевий контент конкретного регіону, є програми, що виробляються на аутсорсі, є міжрегіональні програми та є час на контент загальноукраїнського масштабу.

За його словами, для глядача конкретного регіонального каналу не з’явиться якийсь інший, новий телеканал Суспільного. Якщо, наприклад, хтось вмикав у Львові свій регіональний суспільний канал «UA: Львів» – то і надалі на тій же кнопці пульту у нього буде вмикатись той самий телеканал.

Однак технічно тепер це одна платформа, яка дозволить розпочати вимірювання рейтингів.

У концепції регіонального мовлення зазначено, що «потенційно міжрегіональна платформа має найширшу аудиторію (за типами глядачів) з-поміж усіх платформ Суспільного мовлення. Об’єднана цільова аудиторія телемовлення – це громадяни України віком від 4 років, які живуть у містах з населенням 50+  та 50– . Попри цей факт, необхідно визначити основну аудиторію (ядро) та дотичну аудиторію, яка буде стабільно залучати до перегляду більше глядачів».

Теги по теме
Рейтинг
Источник материала
loader
loader