Автомобілістам дали декілька порад, як запустити дизельний двигун у шалений мороз
Автомобілістам дали декілька порад, як запустити дизельний двигун у шалений мороз

Автомобілістам дали декілька порад, як запустити дизельний двигун у шалений мороз

Відомий український автогонщик Олексій Мочанов дав водіям декілька важливих порад щодо запуску дизельного двигуна в шалений мороз.

Про це він написав на своїй Facebook-сторінці.

За його словами, на приладовій панелі, коли включається запалювання - загоряється "спіралька".

"Сіли в машину.

Включили запалювання.

Не заводимо, що не крутимо стартер.

Чекаємо коли потухне спіралька.

Не заводимо.

Вимикаємо запалювання.

Включаємо знову.

Чекаємо коли згасне.

Не заводимо.

Вимикаємо запалювання.

І так 4-5 разів.

Після цього заводимо.

Схопиться і заведеться легше.

Швидше", - зазначив експерт.

Також автогонщик попередив, що на морозы в -20 "дизель" може завестися, смикнути і стихнути, але не варто нервувати, а досить просто повторити описану процедуру.

Разом із цим, якщо машина продовжує глухнути, значить в баку застиг гель.

"Потрібно тягнути в тепло і відігрівати, чекати поки розмерзнеться.

Нагадую: за ніч у вашої машини охолов не тільки двигун і салон з сидіннями, а й весь автомобіль.

І гріти його потрібно - весь.

В русі! Заводимо.

Даємо "поторохтіти" 2-3 хвилини на місці на холостому ходу.

Не більше! І починаємо рух".

У тих, хто експлуатує коробку-автомат - "бажано після того як завів утримувати гальмо і перемкнути селектор вибору передач в D (Drive) і постояти ці дві-три хвилини саме так.

Охолола коробка.

Відгасли редуктор (-и), амортизатори, гумки , гума (шини), всі змащувані з'єднання.

Дайте їм прогрітися на ходу, нікуди не поспішаючи.

Просто потихеньку рушайте з місця і їдьте.

Непоспішаючи", - підсумував Мочанов.

Источник материала
loader
loader