Одна із касирок мережі супермаркетів NOVUS потрапила у мовний скандал. Вона відмовилася обслуговувати клієнтів українською мовою, про що на своїй Facebook-сторінці повідомила киянка Ганна Сокіл.
Історія з нею трапилась ще 22 січня, проте розголосу цей випадок почав набувати зараз.
Цей допис побачили працівники супермаркету і написали особисто Ганні, що учасників інциденту вже покарали: винесли догану і звільнили, а з усім персоналом провели бесіду.
Нагадаємо, що від 16 січня 2021 року українська мова стає мовою обслуговування споживачів у нашій країні. Також відомо, що для порушників мовного закону вже підготували штрафи.
Як повідомляв 5.ua, з Одеської гімназії №4 звільнили вчительку малювання, яка цькувала ученицю за відповідь українською мовою.