"Началось...": у супермаркеті Києва звільнили касирку, яка відмовилася обслуговувати клієнтку українською
"Началось...": у супермаркеті Києва звільнили касирку, яка відмовилася обслуговувати клієнтку українською

"Началось...": у супермаркеті Києва звільнили касирку, яка відмовилася обслуговувати клієнтку українською

У Києві звільнили касирку супермаркету Novus, яка відмовилася обслуговувати клієнтку українською мовою.

Таке повідомлення було викладене на сторінці спільноти "Рух "За мову" у Facebook і додані відповідні скриншоти.

Все почалося з того, що киянка Ганна Сокіл поскаржилася, що на прохання обслуговувати її українською мовою, касирка грубо відповіла: "Началось…".

І вилаялась.

За словами Ганни Сокіл, з нею зв’язалась керівниця супермаркету, яка повідомила про покарання касирки та звільнення її начальниці.

"Касирку, яка обслуговувала Вас депремійовано.

Також їй було винесено сувору догану.

Старшого касира Оксану С.

звільнено, а з усим персоналом проведено профілактичну бесіду", - йдеться у відповіді нібито менеджерки супермаркету, викладеній у соцмережі.

Натомість керівниця супермаркету Novus на вулиці Златоустівській, 48/5, відмовилася прокоментувати ситуацію ТСН.

"Ми це питання не коментуємо і, взагалі, я на лікарняному", - сказала вона.

Згідно зі статтею 30 закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної", всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари й послуги українською мовою.

Проте, на прохання клієнта, його обслуговування може здійснюватися іншою, прийнятною для сторін мовою.

Источник материала
loader
loader