Не пройти, не пролізти: кияни повністю ігнорують карантинні обмеження
Не пройти, не пролізти: кияни повністю ігнорують карантинні обмеження

Не пройти, не пролізти: кияни повністю ігнорують карантинні обмеження

В столичному метрополітені з 8 до 10 години ранку утворюється справжня тиснява. В години пік сотні пасажирів навіть не згадують про карантинні обмеження та дотримання соціальної дистанції.

У ранкові години пік ледь не половина жителів Києва у метро. На платформах просто сотні людей та жахлива тиснява. Дехто не витримує та переходить на наземний транспорт, а ті, хто встиг зайти у вагони іноді не розуміють, як звідти вийти і що відбувається.

Потяги то їдуть, то раптово зупиняються, станції не ремонтують, але метро залишається на першому місці по перевезенню пасажирів у столиці.

Зараз в мережі «ходить» величезна кількість фото та відео тисняви в метро, яка в умовах карантину є, по суті, анти карантином. Правила, які запровадили для зменшення кількості контактів між людьми, виконуються з точністю навпаки.

Що не так зі столичним метрополітеном

Коли керівники щось планують, а зараз це відбувається часто в дуже швидкому режимі, їм здається, що виконавці мають розуміти їхній задум.

Без жорсткого контролю, без пояснення причин та мотивів не буде нормальної дисципліни. Експерти вважають, що розвантажити систему метро важко, але можливо.

Крім того в цьому процесі важливу роль відіграє і сприяння розвиткові іншого громадського транспорту.

У Києві також надзвичайно велика проблема з парковками. В центрі міста часто-густо абсолютно немає де залишити автомобіль.

Чекаємо на Вас в месенджерах Telegram та Viber!

Чим небезпечна тиснява в метро

Експерт Олександр Кава розповів, що натовп в метро та тиснява може бути небезпечною для пасажирів.

Саме величезна кількість пасажирів може призвести до того, що люди можуть опинитися під поїздом. Платформи мають обмежену площу і багато людей не можуть одночасно знаходитися на них.

Аби вберегтися від подібної ситуації експерт радить триматися якомога далі від краю платформи.

Коли натовп рухається одним потоком, головне не впасти, адже людину можуть просто не помітит та затоптати.

«Натовп у замкнутому просторі – некерований» - навчає Олександр Кава.

Причиною хаосу в метро та неможливості дотримання карантинних 1,5 м дистанції він називає недостатню кількість вагонів та неправильно спланований інтервал руху потягів.

«Це банальна економія коштів комунальним підприємством «Київський метрополітен», яка призводить до величезних незручностей жителів міста» - констатував експерт.

Проблема переповненості підземки існує не лише в українській столиці. Аби скерувати натовп у токійському метро вже пів століття працюють регулювальники, або «заштовхувачі», як їх назвали в народі.

Раніше сайт новин MY.UA писав, що вартість проїзду в київському метро може досягти захмарних цифр.

Мер Києва Віталій Кличко повідомляв, що на період карантину в метрополітені буде посилено працювати муніципальна охорона. Читайте всі актуальні новини в Україні на MY.UA.

Підписуйтесь на наш канал в Twitter та дізнавайтесь всі новини України та світу!

Приєднуйтесь до нас в Flipboard!

Источник материала
Поделиться сюжетом