«РТМ Діджитал» запустила нову мережу екранів для зовнішньої реклами
«РТМ Діджитал» запустила нову мережу екранів для зовнішньої реклами

«РТМ Діджитал» запустила нову мережу екранів для зовнішньої реклами

«РТМ Діджитал» запустила нову мережу екранів для зовнішньої реклами
«РТМ Діджитал» запустила нову мережу екранів для зовнішньої реклами

З 15 квітня компанія «РТМ Діджитал»  виводить на ринок нову цифрову мережу для продажів зовнішньої реклами - DNP MAXI. Про це повідомляє пресслужба компанії.

Мережа DNP MAXI складається з  14 широкоформатних цифрових LED-панелей для зовнішньої реклами (розмір рекламного поля 32 кв. м, у стандарті  4х8 м). Екрани встановлені на вулицях зі щільним трафіком: проспекти Голосіївський, Паладіна, Перемоги, М. Бажана, Науки, Оболонський, Героїв Сталінграда, Р. Шухевича, Ю. Гагарина, Академіка Глушкова; вулиці Васильківська, Богатирська і Харківське Шосе. Окрім цих панелей, у мережі є дві преміальні локації: фасадні екрани на вул. Крещатик, 7/11 і бульварі Тараса Шевченка, 60. «РТМ Діджитал» запевняє, що продовжить розвиток мережі широкоформатних вуличних екранів, їх кількість у мережі збільшуватиметься без зростання вартості розміщення для рекламодавців.

Екрани компанії розроблені корпорацією Absen, мають гарантію експлуатації понад 100 000 годин.

«Та найголовнішою перевагою DNP MAXI є зменшення тривалості рекламного блоку — до 90 секунд, — що збільшує кількість виходів рекламного контенту і суттєво покращує показники частоти й охоплення. За 1 місяць експонування охоплення на мережі DNP MAXI становитиме 45 % при добовій частоті 5,7; середній рейтинг — 0,5», - повідомляє компанія, - «Відтепер максимальна кількість сюжетів у рекламному блоці не перевищуватиме 7. Також вилучені сервісні перебивки між клієнтськими роликами зі вже звичною для містян інформацією із датою, точною годиною, прогнозом погоди, мапою автомобільного трафіка із зазначенням заторів і з індексом забруднення повітря на цій локації». За інформація буде виведена наприкінці рекламного блоку на 10 секунд.

Digital Network Panel (DNP) — місце в рекламному блоці тривалістю 10 секунд на всіх цифрових панелях однієї мережі. 1 DNP в мережі DNP MAXI забезпечує  вихід контенту одночасно на 14 панелях 1 раз на 90 секунд. За 1 місяць, стандартний період розміщення для зовнішньої реклами, загальна кількість виходів становитиме понад 400 000 на  згаданій мережі.

При цьому «РТМ Діджітал» готове забезпечити вихід роликів у будь-якому алгоритмі: наприклад один ролик може виходити одночасно на всіх екранах, або це можуть бути 14 різних роликів, або автовибір контенту у прив’язці до часу, погоди, локації тощо.

Нагадаємо, «РТМ Діджитал» входить до складу групи «РТМ-Україна». Це національний оператор зовнішньої реклами Out-of-Home медіа(DOOH). До групи також входять оператор магістральних арок «Аутдор Україна» і сервісна компанія «Техногруп». База власних рекламних поверхонь «РТМ-Україна» складається з майже 5000 площин 25 форматів у 27 містах країни.

Ілюстрація: пресслужба компанії

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader