З 15 квітня компанія «РТМ Діджитал» виводить на ринок нову цифрову мережу для продажів зовнішньої реклами - DNP MAXI. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Мережа DNP MAXI складається з 14 широкоформатних цифрових LED-панелей для зовнішньої реклами (розмір рекламного поля 32 кв. м, у стандарті 4х8 м). Екрани встановлені на вулицях зі щільним трафіком: проспекти Голосіївський, Паладіна, Перемоги, М. Бажана, Науки, Оболонський, Героїв Сталінграда, Р. Шухевича, Ю. Гагарина, Академіка Глушкова; вулиці Васильківська, Богатирська і Харківське Шосе. Окрім цих панелей, у мережі є дві преміальні локації: фасадні екрани на вул. Крещатик, 7/11 і бульварі Тараса Шевченка, 60. «РТМ Діджитал» запевняє, що продовжить розвиток мережі широкоформатних вуличних екранів, їх кількість у мережі збільшуватиметься без зростання вартості розміщення для рекламодавців.
Екрани компанії розроблені корпорацією Absen, мають гарантію експлуатації понад 100 000 годин.
«Та найголовнішою перевагою DNP MAXI є зменшення тривалості рекламного блоку — до 90 секунд, — що збільшує кількість виходів рекламного контенту і суттєво покращує показники частоти й охоплення. За 1 місяць експонування охоплення на мережі DNP MAXI становитиме 45 % при добовій частоті 5,7; середній рейтинг — 0,5», - повідомляє компанія, - «Відтепер максимальна кількість сюжетів у рекламному блоці не перевищуватиме 7. Також вилучені сервісні перебивки між клієнтськими роликами зі вже звичною для містян інформацією із датою, точною годиною, прогнозом погоди, мапою автомобільного трафіка із зазначенням заторів і з індексом забруднення повітря на цій локації». За інформація буде виведена наприкінці рекламного блоку на 10 секунд.
Digital Network Panel (DNP) — місце в рекламному блоці тривалістю 10 секунд на всіх цифрових панелях однієї мережі. 1 DNP в мережі DNP MAXI забезпечує вихід контенту одночасно на 14 панелях 1 раз на 90 секунд. За 1 місяць, стандартний період розміщення для зовнішньої реклами, загальна кількість виходів становитиме понад 400 000 на згаданій мережі.
При цьому «РТМ Діджітал» готове забезпечити вихід роликів у будь-якому алгоритмі: наприклад один ролик може виходити одночасно на всіх екранах, або це можуть бути 14 різних роликів, або автовибір контенту у прив’язці до часу, погоди, локації тощо.
Нагадаємо, «РТМ Діджитал» входить до складу групи «РТМ-Україна». Це національний оператор зовнішньої реклами Out-of-Home медіа(DOOH). До групи також входять оператор магістральних арок «Аутдор Україна» і сервісна компанія «Техногруп». База власних рекламних поверхонь «РТМ-Україна» складається з майже 5000 площин 25 форматів у 27 містах країни.
Ілюстрація: пресслужба компанії