Takflix — стримінгова платформа, де можна подивитися фільми лише українського виробництва. Серед них як класичні стрічки вітчизняного кінематографу, так і нове кіно. Поки в країні триває локдаун і відвідування кінотеатрів лишається неможливим, редакція Buro. зібрала найцікавіші фільми платформи, які варті перегляду та не залишать нікого байдужим.
Жінки, що грають в ігри
Реж. Надія Парфан
Картина розповідатиме історії переможниць премії Women in Arts 2021 у таких номінаціях: кіно, музика, театр, література, візуальне мистецтво, культурний менеджмент та культурна журналістика.
"Жінки, що грають в ігри" — це фільм-гра, що повертає нас у дитинство і допомагає згадати, як все починалось. Його героїні — дівчата, які виросли та "дали жару". Вони не розкажуть вам про успішний успіх, але вони як ніхто знають правила гри — і як правильно їх порушувати.
Стрічка є колективним портретом семи визначних жінок української культури: письменниці Софії Андрухович, культурної журналістки Віра Балдинюк, диригентки Оксана Линів, художниці Аліна Клейтман, театральної режисерки Тамари Трунової, культурної менеджерки Юлія Федів та кінорежисерки Ірина Цілик.
Мамай
Реж. Олесь Санін
Козак-утікач закохується в приголомшливо вродливу татарську жінку, яка рятує його від неминучої смерті. Це українська версія Ромео і Джульєтти, створена на основі двох народних переказів 15-16 століття — українського та кримсько-татарського.
Фільм є авторською версією виникнення одного з провідних образів україського епосу — козака Мамая, християнина з тюркським ім'ям. Його зображення — воїн, що сидить з люлькою та кобзою в руках поряд з вірним конем — протягом декількох століть було невід'ємним елементом народного мистецтва, своєрідним уособленням "українського Будди".
Вулкан
Реж. Роман Бондарчук
Лукас вирушає на кордон з Кримом у складі моніторингової місії ОБСЄ. Але після дивних збігів обставин, він опиняється у містечку на півдні України, де зустрічає місцевого дивака на ім'я Вова. Слідуючи за Вовою, Лукас повільно занурюється у світ української провінції, де життя відірване від усякої логіки чи структури.
Історія Зимового саду
Реж. Семен Мозговий
На території київської ВДНГ стоїть павільйон квітникарства, що має назву Зимовий сад. Хранителька павільйону, Валентина Миколаївна, вже 45 років ретельно доглядає колекцію екзотичних рослин і оранжерею, де вони розмістилися. Час виходу на пенсію невблаганно наближається, але прохання керівництва скласти повноваження шокує Валентину Миколаївну. Вона протестує, вважаючи, що рослини без неї загинуть — та схоже що її сад живе за власними законами.
Коли падають дерева
Реж. Марися Нікітюк
Маленька бунтівниця Вітка живе під одним дахом з двоюрідною сестрою-підлітком Ларисою, яка до нестями закохана в молодого бандита. Дівчину засуджує все село на чолі з матір'ю і бабусею. Закохані планують втекти суспільного осуду та розрухи, але їм доводиться заплатити повну ціну свободи.
Жива ватра
Реж. Остап Костюк
Це історія про трьох чоловіків різних поколінь, які живуть в українських Карпатах. Та настане весна й усі троє піднімуться в гори вслід за вівчарським покликанням, якому все важче слідувати в сучасному світі.
Заповідник Асканія
Реж. Андрій Литвиненко
В Асканії-Нові уживаються дуже різні види тварин і людей. Науковець, директор, колишній хіппі, молоді репери, а також буйволи, зебри і пелікани. Вже ціле століття Асканія захищає природу від змін, які несе людина. Та чи прийме вона зміни, необхідні для власного виживання?
Додому
Реж. Наріман Алієв
У кримського татарина Мустафи помирає первісток. Батько приїжджає до Києва, куди його два сини поїхали після анексії Криму, аби повернути молодшого сина додому, а старшого поховати на батьківщині в Криму згідно з мусульманськими традиціями.