/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F7aa2460745731f959c52a1cb8823ce92.jpg)
«Плануємо вимірювати радіо повноцінно й самостійно» – дослідники аудиторії НСТУ
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F35c2dddfebd9491cb59ee5907ebc7928.jpg)
Керівниця Департаменту стратегічного маркетингу Національної суспільної телерадіокомпанії України Вікторія Борщенко та керівник напряму дослідження суспільства НСТУ Орест Білоскурський планують запустити мережу постійних радійних досліджень.
Про це вони сказали в інтерв’ю «Детектору медіа».
«Насамперед ми плануємо вимірювати радіо повноцінно й самостійно. У перспективі, можливо, навіть замінимо індустріальне дослідження», – зазначив Орест Білоскурський
Вікторія Борщенко додала, що вони побачили, що радійна платформа Суспільного дуже недоміряна, а це «Українське радіо», радіо «Промінь» і радіо «Культура».
«Тому в планах — запустити мережу постійних радійних досліджень. До того ж уже працює наш центр досліджень, є окреме велике приміщення, де є місця для інтерв’юерів, зараз встановлюємо обладнання. Наше завдання — зрозуміти реальне споживання радіо й показати генеральну сукупність, більшу за ту, що є у вимірюванні Радіокомітету. Зараз є 40 % слухачів, які не вимірюються, бо не є частиною генеральної сукупності індустріального дослідження. Значний відсоток нашої аудиторії слухає радіо не через FM, а через інтернет-аплікашки», – розповіла вона.
Нагадаємо, такожна Суспільному хочуть побудувати мультимедійну панель дослідження аудиторії, яка має щодня давати цифри про те, скільки українців слухало радіо, скільки дивилося телевізор і користувалося сайтами Суспільного мовлення.

