ПриватБанк почав блокувати переказ коштів між картками
ПриватБанк почав блокувати переказ коштів між картками

ПриватБанк почав блокувати переказ коштів між картками

Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на некоректну роботу служби технічної підтримки банку. Через зміни в системі безпеки захисту від шахраїв багато клієнтів зіткнулися з проблемами при переказах особистих коштів.

Клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що зіткнулася з проблемою, коли не змогла здійснити стандартний переказ коштів з картки на картку. Жінка звернулася за допомогою до служби підтримки, але і там не отримала пояснень.

Деталі інциденту

Жінка, що назвалася Оксаною, залишила негативний відгук про роботу служби підтримки ПриватБанку та взагалі політики установи щодо клієнтів.

Вона повідомила, що є учасницею «Голд клубу» ПриватБанку, що пере5дбачає можливість зв’язку 24/7 з особистим банкіром.

Але коли в клієнтки виникли проблеми з переказом коштів з картки на картку, вона пів дня витратила на спілкування зі співробітником у чаті, робила скріншоти помилки, заповнювала спеціальні анкети. За номером, який вказаний для зв’язку з «особистим банкіром» ніхто не брав трубку, а додзвонитися до оператора кол-центру вона також не змогла.

Передзвонив пані Оксані робот, який запропонував прослухати купу реклами та спеціальних пропозицій, але проблему вирішити не допоміг.

Обіцяли, що наступного дня клієнтка зможе здійснити переказ, але все повторилося знову.

Розлючена жінка заявила, що не бажає більше співпрацювати з ПриватБанком та буде переводити фінансові активи в інший банк.

Чекаємо на Вас в месенджерах Telegram та Viber!

Відповідь ПриватБанку

На негативний відгук про роботу працівники ПриватБанку відповіли, що «намагалися вберегти клієнтку від здійснення ризикових операцій». Повідомили, що переказ не проходив, тому що система безпеки визначила платежі, «як ризикові або такі, що потребують проведення через інший канал обслуговування з міркувань безпеки».

Співробітники банку принесли вибачення за доставлені «через бажання вберегти кошти клієнта від шахраїв» незручності.

Щоб уникнути спілкування з ботом, для з'єднання з оператором достатньо натиснути в голосовому меню нуль. Співробітники, як завірили в прес-службі, завжди готові допомогти та на зв'язку цілодобово.

Що стосується конкретного випадку, то в банку проаналізували роботу спеціаліста служби підтримки та обіцяли провести додаткові роз'яснення, щоб в подальшому уникнути таких неприємних ситуацій.

Що таке «Голд клуб»

Отримавши картку «Голд», клієнт автоматично стає учасником «Голд клубу» ПриватБанку та отримує преміальне обслуговування.

Карткою можна користуватися по всьому світу, клієнт отримує можливість телефонувати на номери «Visa» та «MasterCard», щоб забронювати номер в готелі, замовити медичну допомогу, екстренну видачу коштів. Крім того, володар такої картки отримує персонального менеджера, який допоможе вирішити будь-яке фінансове питання.

За користування послугами клієнт щомісяця сплачує певну фіксовану суму.

Раніше сайт новин MY.UA повідомляв, що ПриватБанк неодноразово потрапляв у скандали з клієнтами.

Нацбанк заявив про намір продати ПриватБанк. Більше новин фінансів читайте на порталі MY.UA.

Приєднуйтесь до нас в Twitter

Слідкуйте за нами в Flipboard

Источник материала
Поделиться сюжетом