Настя Івлєєва в образі Barbie випустила колекцію одягу: перші зіркові клієнти
Настя Івлєєва в образі Barbie випустила колекцію одягу: перші зіркові клієнти

Настя Івлєєва в образі Barbie випустила колекцію одягу: перші зіркові клієнти

Блогер та телеведуча Настя Івлєєва презентувала колекцію одягу спільно з Barbie та «Твое».

30-річна блогерка Настя Івлєєва похвалилася хорошими новинами. Вона випустила власну колекцію одягу Barbie x Nastya Ivleeva.

Івлєєва розповіла, що гордиться співпрацею з дійсно легендарним брендом Barbie. За її словами в Росії це перший спільний проект з Barbie. Настя зізналася, що філософія компанії близька її власній.

Вже 60 років бренд доводить, що всі дівчата можуть бути тими, ким захочуть вони. Для колекції придумали тему – «Будь собою, а не ідеальною».

Колекція одягу випущена на базі бренду «Твое».

Зірка розповіла, що для пошиву одягу використовували натуральні тканини, які приємні на дотик та безпечні у використанні. Створювали їх спеціально для нової колекції.

Кожну футболку та худі Івлєєва протестувала особисто. Всі речі створювали з особливою любов’ю, переглянули купу архівних фото улюблених ляльок та зробили особливу фотозйомку.

Всі речі, за словами Насті, абсолютно доступні. Їх можна придбати як у фірмових магазинах бренду «Твое» в Росії, Україні та Білорусі, так і онлайн. Ціни коливаються від 499 до 2999 рублів.

Раді бачити Вас на наших каналах Telegram та Viber!

Перші зіркові клієнти

Придбати речі з лімітованої колекції Івлєєвої вже поспішила українсько-російська співачка Лоліта Мілявська.

Вона поділилися обновками з підписниками в соціальній мережі Інстаграм. Зірка спочатку зазначила, що скоріше за все, більшу частину речей з великої коробки вона подарує дочці, оскільки не дуже добре уявляє себе в одязі з зображеннями ляльок на грудях. Нагадуємо, Лоліті в минулому році виповнилося 57 років.

Але трохи поміркувавши, вона вирішила віддати лише половину речей, а решту залишити собі. Настю Лоліта привітала з таким важливим досягненням, як співпраця з Barbie.

Співачка зазначила, ща Івлєєва надзвичайно талановита людина, яка багато працює та багато досягла. Вона наголосила, що всі речі дуже якісні та не втрималася і навіть приміряла костюм.

Бізнес Івлєєвої

Настя Івлєєєва анонсувала, що збирається випустити також чіпси «Ізі Пізі» та енергетичний напій «Чіча бум».

Запуском та розвитком власної торгової марки буде займатися організація зірки «Коленки пчелы».

Допомагати відомій блогерці взялися маркетологи Віталіус Паулюс та Олексій Клочков. Їм належить 50% акцій компанії.

За словами експертів, вони вирішили взятися за проект через популярність та медійність самої Івлєєвої. Раніше одна з торгових мереж успішно використала образ блогера для реклами газованого напою, що принесло йому велику популярність.

Участь у рекламній кампанії Насті майже на 100% гарантує продаж першої партії продукції – її розкуплять вірні прихильники зірки. На запуск бренду планують витратити 60 млн рублів.

Нагадуємо, сайт новин MY.UA писав, що ведуча "Орел і Решка" Настя Івлєєва показала фото в паспорті.

Екс-учасник "Время и стекло" Позитив поділився особистими переживаннями. Більше новин про життя відомих людей читайте на порталі MY.UA.

Приєднуйтесь до нас в Twitter

Слідкуйте за нами в Flipboard

Источник материала
Поделиться сюжетом