Про це в інтерв’ю «Детектор медіа» розказав Федір Гречанінов, директор зі стратегії й розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна».
«Це буде перший кейс, коли ОТТ-сервіс є замовником контенту, виробленого спеціально для платної платформи. Це буде сильний проєкт, де рівень режисера, акторів, сценаристів, картинки та відвертості дуже відрізнятиметься від того, що раніше робилося для телебачення. І ми відчуваємо гордість із цього приводу. Оll.tv — це не найбільший гравець, тому ми сподіваємося, що інші теж почнуть виробляти такий контент», – сказав Федір.
За його словами, проєкт вироблятиметься к копродакшині, його бюджет понад 200 тисяч доларів за епізод.
«Це дорогий експеримент. Але ми хочемо ризикнути», - додав він.
Нагадаємо, з 1 травня бібліотека фільмів і серіалів російської компанії Amediateka буде доступною в Україні ексклюзивно для абонентів Oll.tv.
Фото: Медіа Група Україна