Зовнішньої реклами стане менше. Рада підтримала відповідний закон
Зовнішньої реклами стане менше. Рада підтримала відповідний закон

Зовнішньої реклами стане менше. Рада підтримала відповідний закон

Законопроєкт №5094 щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами, який має зупинити неконтрольовану зовнішню рекламу, Верховна Рада схвалила у першому читанні.У четвер 3 червня відповідне рішення підтримали 334 депутати.У пояснювальній записці до документа йдеться про те, що за останні роки у сфері розміщення зовнішньої реклами склався цілий комплекс проблем законодавчого регулювання.Узагальнюючи, їх можна звести до наступних:• не визначений порядок видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами – розпорошені вимоги щодо розміщення зовнішньої реклами, немає єдиного узгодженого і комплексного підходу;
• виникнення корупції у сфері регулювання розміщення зовнішньої реклами на місцевому рівні;
• хаотичний характер розміщення засобів зовнішньої реклами у межах населених пунктів, відсутні вимоги до технічних характеристик і естетичного вигляду рекламних конструкцій;
• нерозмежованість рекламних засобів і порядку і вимог до розміщення вивісок;
• відсутні уніфіковані процедури надання адмінпослуг з видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
• відсутній відкритий доступ до інформації та документів з питань розміщення зовнішньої реклами;
• відсутнє державне регулювання розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів вздовж автомобільних доріг загального користування державного значення."Відповідно до офіційних даних обласних державних адміністрацій, в період з 2012 року по теперішній час в деяких областях України було видано в середньому 150 - 200 дозволів на розміщення зовнішньої реклами вздовж автомобільних доріг України за межами населених пунктів, а деякі області України взагалі за 8 років не видали жодного дозволу на відповідне розміщення зовнішньої реклами", - розповіли депутати.Згідно з документом, ухвалення законопроєкту обумовлене необхідністю урегулювання згаданих проблем та створення правових і сприятливих умов для ведення діяльності у рекламі. Документ встановлює чіткі критерії та вимоги щодо ідентифікації реклами: наприклад, кожна реклама повинна буде містити QR-код, за яким можна буде перевірити законність її розміщення. Також встановлюються певні заборони та обмеження на розміщення реклами на дорогах.Також закон передбачає розробку та впровадження дизайн-коду населених пунктів, упорядкування фасадної реклами та розробку схеми розміщення зовнішньої наземної реклами. Окрім того, встановлюється чіткий та прозорий порядок демонтажу самовільно розміщених засобів зовнішньої реклами.2020 року в Києві реалізували 130 кампаній соціальної реклами. Вона була присвячена, зокрема, темі Covid-19, сирітству, необхідності допомагати людям похилого віку та безпритульним тваринам.

Источник материала
loader
loader