Прев’ю до Пуебли: що потрібно знати перед 8-9 етапом Formula-E у Мексиці
Прев’ю до Пуебли: що потрібно знати перед 8-9 етапом Formula-E у Мексиці

Прев’ю до Пуебли: що потрібно знати перед 8-9 етапом Formula-E у Мексиці

Перегони ABB FIA Formula E World Championship приїдуть до Мексики вже цього вікенду – 19-20 червня.

Це буде спарений 8-9 етап Сезону 7.

Чемпіонат підходить до свого червого рубіжа, і всі вболівальники в очікуванні, хто ж вибухне (в гарному сенсі цього слова) на трасі Автодрому імені Мігеля Абеда та наблизиться до корони першого Чемпіонату з Formula E.

Це вже шостий приїзд Формули Е до Мексики, але перший – до автодрому Пуебла.

Траса, що в’ється в тіні діючого вулкана Попокатепетль, буде новою для усіх 24 пілотів світового рівня.

По мірі того, як Сезон 7 наближається до своєї середини, наразі маємо 7 завершених етапів та 6 різних переможців.

Між лідером Робіном Фряйнсом (Envision Virgin Racing) та Жаном-Еріком Вернєм (DS TECHEETAH), що перебуває на 7 місці – різниця всього у 16 очок.

Це менше, ніж можна заробити однією перемогою у гонці.В іншому заліку лише 7 очок розділяють команди Mercedes-EQ (лідерів таблиці) та існуючих чемпіонів DS TECHEETAH, які зараз йдуть третіми.

Envision Virgin Racing не так вже й далеко – на 4 місці, проте, зважаючи на форму Фряйнса (Frijns) та його колегу по команді Кесіді (Cassidy), можна сподіватися на серйозну боротьбу серед команд виробників.

Будь-який пілот з першої десятки наразі може цілком реально претендувати на чемпіонство.

Протягом тих 8 етапів, що залишилися до кінця сезону, є ще багато часу, щоб заявити про свої претензії на трон та корону переможця першого Чемпіонату з Формули Е.

Навіть такі досвідчені водії, як пілоти Формули Е, ще жодного разу не їздили трасою завдовжки 2,98 км та із 15 поворотами.

Автодром імені Мігеля Абеда – саме такий, і він розташований на плато в тіні імпозантного вулкана Попокатепетль, приблизно на висоті 2175 метрів над рівнем моря.

Трек складається з технічної внутрішньої ділянки, розміщеної у високошвидкісному овалі, який використовується так, як і в перегонах типу NASCAR.

Стрічка із 15 згинами, що складають цей трек, була допрацьована спортивною командою Формули Е, щоб надати командам та водіям додаткову криву у формі розширеної зони активації “Режиму атаки” (на мапі – Turn 8).

Подолання цього апексу забере в пілота 3-4 зайві секунди, проте команді потрібно буде добре поміркувати, де саме вмикати режим атаки – буст потужністю 35 к.

Источник материала
loader
loader