У Харківському аеропорту пасажири не змогли потрапити на рейс до Туреччини. Причиною стало те, що частині туристів не вистачило місць у літаку.Одна з постраждалих зазначила, що перевізник - авіакомпанія SkyUp - продала 210 квитків на рейс. А на борту літака було 189 місць. Про це туристка розповіла у ролику в Instagram, який розлетілося у мережі.За її словами, відповіді було складно домогтися від перевізника."Літак вже полетів. Авіакомпанія SkyUp. Ми гойдаємося вже хвилин 40 точно. Директор до нас не виходить, зворотний зв'язок жодний не дає, каже: "Роз'їжджайтеся по домівках. Квитків продано більше, ніж є місць на борту. Ми якось будемо вирішувати це питання, але ви не полетите", - поділилася туристка.Постраждалих попросили заповнити заяви на ім'я представника SkyUp. Туристам пообіцяли виліт наступним рейсом - спочатку о 8:00, потім об 11:00. За словами пасажирки, рейс на 11:00 вже заповнений.
Практика продажу зайвих квитків в авіаперевезеннях давно відома під назвою "овербукінг". Перевізники продають квитки з розрахунком на те, що близько 10% пасажирів можуть не з'явитися на рейс. У моменти пікових завантажень (наприклад, у розпал туристичного сезону), продаж зайвих квитків може призводити до появи "зайвих" пасажирів.