![Facebook збирається конкурувати з новинними сервісами](https://thumbor.my.ua/S-JEIpeitm1Fkkdt9bEDNU71Nis=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2F7db8c33db346795c94ae76da7d87cc93.jpg)
Facebook збирається конкурувати з новинними сервісами
Facebook запускає власне email-розсилання через автономну платформу Bulletin.Розсилатимуть платні й безплатні статті, а також подкасти, пише Reuters. Засновник Facebook Марк Цукерберґ заявив, що компанія планує конкурувати з онлайн-платформою Substack, а тому заплатила понад $6 млн за купівлю домену Bulletin.com."Ми створили Bulletin на окремому сайті, щоб автори могли розширювати аудиторію у способи, що не залежать винятково від Facebook", - повідомили розробники.Статті й подкасти також будуть доступні у стрічці й у розділі новин соцмережі. У компанії заявили, що не обмежуватимуть доходи авторів під час запуску платформи. Творці контенту зможуть самі встановлювати ціни на підписку. Поки що до співпраці залучають лише авторів зі США й не планують працювати з творцями контенту з інших країн.Стартап Substack - це майданчик для авторів, які можуть формувати й запускати власні платні новинні розсилки. Багато відомих журналістів, які пішли з великих видань, запустили там власний бізнес.Стримінгова аудіоплатформа Spotify представила власний аналог популярного додатка Clubhouse для голосового спілкування - нову платформу під назвою Greenroom. Додаток уже з'явився в 135 країнах світу на iOS і Android, але доступний поки що лише англійською мовою. Greenroom дозволяє створювати аудіокімнати через обліковий запис Spotify.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)