11-й Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK та міжнародна аналітична компанія K7 Media презентують секцію про тренди світової контент-індустрії
11-й Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK та міжнародна аналітична компанія K7 Media презентують секцію про тренди світової контент-індустрії

11-й Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK та міжнародна аналітична компанія K7 Media презентують секцію про тренди світової контент-індустрії

Він особисто завітає до Києва, щоб поділитися з аудиторією KMW ексклюзивними інсайтами про світову контент-індустрію та розповісти про те, яких змін зазнав медіабізнес за останні два роки та які тенденції визначають розвиток світової контент-індустрії сьогодні.

Команда К7 підготувала огляд ситуації на глобальному ринку аудіовізуального контенту після чергового року невизначеності та наскрізних змін. У своєму виступі Девід Чіарамелла розповість гостям KMW про найпомітніші перемоги та невдачі  медіабізнесу у 2021 році, а також про майбутні перспективи індустрії. Крім того, спільнота Форуму дізнається про споконвічне протистояння локальних стрімерів та компаній-медіагігантів, їх ставлення одне до одного та про адженду обох сторін з огляду на всюдисущі злиття та поглинання сучасного світу. 

Девід Чіарамелла (David Ciaramella) – постійний учасник численних індустріальних заходів медіасфери, вибудовує міжнародну мережу клієнтів  K7, презентує тренди аудіовізуального контенту з усього світу з акцентом на non scripted формати та digital-платформи. 

Компанія K7 Media – багаторічний Інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK – міжнародна медіаконсалтингова компанія, що проводить аналітичні дослідження про глобальні тенденції в індустрії контенту для великих світових медіабрендів. K7 Media випускає щорічний звіт Top 100 Traveling TV Formats на основі глибоких знань і досвіду у сфері телебачення та digital, а також готує індивідуальні звіти про шоу, серіали та дитячий контент для мовників, дистрибуторів, продакшн-компаній та digital-сектору.

11-ий Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK 2021 проходитиме 14-15 вересня у гібридному форматі – події відбуватимуться наживо з обмеженою кількістю глядачів у Hyatt Regency Kyiv з прямою трансляцією на аналітичному медіаресурсі Media Business Reports (MBR).

У дводенній програмі KMW 2021 – 20 секцій: панельні дискусії, презентації, доповіді та inspіration talks за участі міжнародних медіаекспертів, трендсеттерів аудіовізуальної індустрії, державних управлінців та топ-менеджерів провідних українських медіакомпаній та продакшенів. Учасники форуму дізнаються про останні тенденції, успішні кейси та нові цінності в аудіовізуальній індустрії, інноваційні технології та їх використання провідними медіакомпаніями.

Ознайомитися з програмою, обрати формат участі та зареєструватись можна вже на офіційному сайті KMW 2021 – https://kyivmediaweek2021.com/.

Контакти:

info@mrm.ua

+380 44 459 46 10

https://kyivmediaweek2021.com/

https://www.facebook.com/kyivmediaweek

Для ЗМІ:

m.musii@mrm.ua

Довідково:

Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK – флагманський проєкт компанії Media Resources Management (MRM), який вже 11 років поспіль проходить у Києві та збирає фахову спільноту аудіовізуальної індустрії з України та світу довкола актуальних питань медіасфери. 

Організатор:

Media Resources Management (MRM) – перша в Україні медіаконсалтингова компанія, яка з 2005 року надає комплексні послуги у сфері кіно, ТБ та інших креативних індустрій. Входить до складу FILM.UA Group.Вибрані проєкти MRM: MEDIA BUSINESS REPORTS, PITCH UA, TALKS WITH HOLLYWOOD, SMALL WORLD BIG IDEAS, MEDIABOOK.

Теги по теме
Другое
Источник материала
loader
loader