Розслідувачі, соціальні ініціативи, відповідальний бізнес: Ukraїner розповів про плани та нові роботи
Розслідувачі, соціальні ініціативи, відповідальний бізнес: Ukraїner розповів про плани та нові роботи

Розслідувачі, соціальні ініціативи, відповідальний бізнес: Ukraїner розповів про плани та нові роботи

Автори:
Анна Єгорова
Ukraїner презентував матеріал про наглядову журналістику. Наразі фахівці проєкту працюють над історіями про організацію «Строкаті єноти», освітній проєкт Prometheus, рятівників тварин із Kyiv animal rescue group, а також про корпоративну соціальну відповідальність бізнесів.

4 вересня медіапроєкт Ukraїner презентував відеоісторію про наглядову, або розслідувальну журналістику на MezhyhiryaFest, а 3 вересня на сайті опублікували лонгрід.

Історію знімали волонтерськими силами протягом кількох місяців під час пандемії, розповіла «Детектору медіа» Карина Пілюгіна, продюсерка і сценаристка Ukraїner. «Далися взнаки і жорсткий локдаун, і тижні, коли в редакціях повально хворіли люди, але зрештою все вдалося», — сказала вона.

Після дослідження галузі та командного обговорення героями матеріалу обрали команду журналістів і юристів-антикорупційників Bigus.info, агенцію журналістських розслідувань «Слідство.Інфо» та громадську організацію «Рух Чесно», розповіла Карина Пілюгіна. На думку команди Ukraїner, саме вони мають найбільший суспільний вплив. Деяких потенційних героїв не вдалося зняти через їхній напружений робочий графік, додала вона.

У редакції Bigus.info

Карина Пілюгіна також розповіла, що з серпня Ukraїner розпочав проєкт про соціальні ініціативи в партнерстві з компанією MacPaw. Нагадаємо, цей проєкт анонсував керівник Ukraїner Богдан Логвиненко в інтерв'ю з «Детектором медіа». «Це буде серія історій про корпоративну соціальну відповідальність бізнесів, а також про окремі соціальні ініціативи в різних секторах — освіта, захист тварин, інклюзивність тощо. Ідея полягає в тому, щоб через сторітелінг та медійну підтримку підсилити ці організації, збільшити довіру до них у суспільстві та допомогти їм розвивати власне ком'юніті донейторів, волонтерів, прихильників», — сказала Карина Пілюгіна.

У планах Ukraїner до кінця року випустити 10 історій і пояснювальний відеоролик про корпоративну соціальну відповідальність. Історії планують випускати з жовтня, додала Карина Пілюгіна.

Зараз Ukraїner працює над новими історіями про організацію «Строкаті єноти», освітній проєкт Prometheus, рятівників тварин Kyiv animal rescue group, сказала Карина Пілюгіна. Вона також додала, що цілком можливо героями і героїнями матеріалів Ukraїner стануть журналісти. «Ми часто робимо це в експедиціях, розповідаючи про цікавих ініціативних представників регіональних медіа. Також зараз ми відчуваємо в суспільстві недовіру до української журналістики і хотіли б це з часом змінити, показуючи історії про приклади якісної журналістики», — сказала вона.

У серпні Ukraїner випустив історії про екологічні ініціативи — громадські організації «Екодія» й «Еколтава».

Нагадаємо, в інтерв’ю «Детектору медіа» керівник Ukraїner Богдан Логвиненко розповів, які громадянські ініціативи в регіонах йому найбільше запам’яталися, чим різняться їхні цілі в містах та селах і про які організації його команда розповість найближчим часом.

«Детектор медіа» також розповідав, що таке соціальне підприємництво, де журналістам про нього дізнатися більше і як розповідати.

Фото Ukraїner

Теги по теме
расследование
Источник материала
Поделиться сюжетом